kardeşim 19 yaşında.. arkadaşlarından falan arabayı sürmeyi öğrenmiş bir şekilde ama ehliyeti yok.. ne zaman uyuya kalsam ya da işimi yapıyor olsam falan sessiz sessiz arabayı kaçırıyor çocuk. başına bir şey gelecek cidden. buna nasıl bir ceza versek akıllanır?Görsel alıntı, linçlemeyin hemen.
Arabamı izinsiz kaçıran erkek kardeşime nasıl bir ceza vermeliyiz?
Ceza insanı böyle şeyleri yaptırmaktan alıkoymaz, bunlar zamanında anlatılmadığı için herhalükarda yine alacaktır, zamanında anlatılması gereken şey kendine ait olmayan şeyleri almaması. Araba büyük sıkıntı olan şeylerden birisi, ehliyeti yoksa ve polis yakalarsa hem ona hemde araç sahibine ceza kesiyor, bildiğim kadarıyla.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ceza verirsen daha çok isteklenir. Onun yerine boş bir araziye gidip kardeşine araba sürmeyi öğretmeyi deneyebilirsin. Engellemek yerine kardeşinin dizginlerini elinde tutarsın
Anahtarı bulamıyacağı yere koy ayrıca siz büyükler olarak oturup konuşun araba çok sıkıntılı iş benim yiğenim de öyleydi arabsyu alırdı ama trafiğe asla çıkmazdı
Ehliyetli birinin kaza yapmasıyla ehliyetsiz birinin kaza yapması farklı şeylerdir. Kardeşini Çek kenara konuş. Madem o kadar meraklı bir kursa yazdırın en azından ehliyet alsın.
Kardeş dediğin araba çalar mı hemde ehliyetsiz ya kaza yapsa 10 sene yatsa daha mı iyi bi defa karakola gider kulağı çekilir 300 lira ceza öder bi daha yapmaz ablası
Aga bu ceza hafif gelir en iyisi çok kötü bir şarkı dinlemeleri lazım örnek kerimhan durmaz vur bana dinlese aklı başına gelir benim ailem de ceza olarak dinletiyor aklım başıma geliyor (!) ironi
iyi saklayamıyorsun demekki 😂 yastık altı filan koy ya da dolabında çamaşırlarının kıyafetlerinin içine arasına sok sonra nebileyim kiler dolabı filan varsa aralarına sok odanda abajur ya da avize varsa avizenin arasına koy nebileyim ben öyle bi saklarım ki 7yıl arasa bulamaz 😂😂
Bende hep kaçırırdım ehliyeti aldım ve çalışıyorum istediğim zaman alıp gidiyorum babam esirgediginde daha çok kıymetli oluyordu araba şu an kapının önünde almıyorum bile