Değişeni olmaması tercihim.. eğer olacaksada on iki camurluktan biri tercihim.. boya takintim yok özelliklede eski model araçlarda ama tavan kaput bagaj boyasız olsun isterdim... ha 2015-2016 daha 5-6 yaşında arabayada keyfe keder boyalı ibaresini görürsem almam.. ne alaka yani araba duruyordu kapıda canın sıkıldı gittin arabayimi boyattın derler adama... dünyada boyanın değer düşürdüğü tek ülkeyiz... çünkü diğer insanlar aracı sürekli revize etmek yeni gibi durması için boyar, bizde ise kusurunu gizlemek için...
Aslında önemli eğer işçilik iyi yapılmadıysa boya tonu iyi tutturulmadı ya da macun iyi atılmasıysa kaportayı çekiçleme çekme işi de iyi yapılmadıysa bu sizi rahatsız eder ve hoş durmaz. Yani öyle boyalı olsa ne olacak ne takıntı yapıyorsun diyenler boş yapmasın. Güneşte gökkuşağı gibi dalgalanan bir kaput ile gezmek ister misiniz? Diğer konu adam ilana çıkmış eşimin aracıdır gayet temizdir sadece çamurluk ve kapılarda sürtme kaynaklı boya vardır diye yazıyor. Esasen baktığınız zaman önemsizdir bu işlemler ama arabanın 3 - 4 tane yerini sürtebilen bir şoför kim bilir sürerken bu arabayı nasıl sürdü. Motorun ve şansızmanın nasıl içinden geçti? Bu hususlar 2. el araç alırken değerlendirilmesi gereken konular öyle ekspertiz yaptır ne olacak falan da çözüm değil ekspertiz yaptırsan ne ekspertiz de her şeye çözüm değil.
benim için arabada darbenin önden alınmamış olması arabanın kalbi motor kapı arka çok önem arz etmez ama alıp binmek mi satmak mi o şekilde bakarsan tabi daha farklı yol izlemen gerekli çok kaliteli arabaya binen tiplerde pert kullanır ama zengin gösterir. 🤪 ama airbag açılmış ise yanaşmam mesela önce canımı güvenmem gerek ve canları
Şöyle önemli büyük kaza olmuşsa önemli Çocuk gelmiş kocaman taş atmış gitmiş arabaya Tavan değişmş önemli m hayır ama araba takla atmışsa önemli olur...
Benim arabanın kaput değişik baktım hiç önemi yok servise girmese değişmezmiş bile ama pazarlık ederken baya kullanıyor sun bu durumu 😀😁😀
Eski model arabalarda çok önemsemiyorum. 2008 model ve daha yeni modellerde önemli. Önden hasar almış ve parçası değişmişse kesinlikle uzak dururum. "Pert" takıntımın yükselmesine neden oluyor. 2015 ve yeni modellerde 1-2 yerinde lokal boya önemli değil. 2009-2014 modellerde maksimum 3 parça boyalı olabilir. Sıfır arabalara bütçem yetmiyor. İşitme engellilere ÖTV indirimli araç alma hakkı verilmediğinden dolayı inadına ikinci el arabayı daha uygun görüyorum.
Ben bugüne kadar hiç 2. el araç almadım. Hep sıfır aldım. O yüzden de böyle dertlerim olmadı. Herkes iiçin bu önemlidir ama bu biraz da bütçe meselesi. Kim almak ister vuruğu , çiziği olan arabayı? Ama benden alanlar şanslı. Genelde 2 yaşında satarım arabalarımı ve bugüne kadar ve vuruğu ne de çiziği olan araç satmadım hiç. Hatta sattığım Passat'ı alan birisi aylar sonra beni ziyarete geldi ve teşekkür etti. Bu kadar temiz arabayı nerden buldun diye herkes soruyor dedi.
Vay be herkesin havası cakası bini bir para... :D Bu ülkede sıfır araçtan çok ikinci el araç alan satan var, meğer KS de herkes sıfır alıyormuş. :P Neyse şasi, şanzıman ve podyelerde işlem yoksa gerisi önemsizdir.
Alacagim arabanin birkac aylik ya da sifir olmasini isterim. Fakat biri rica etti ise kendisi icin ilk bakacagim yer motoru ve sanzimani sonra sasisi dir.