
Gerçi artık araba fiyatlarından dolayı , arabası olan gariban sınıfında olmuyor ama yine de böyle bir adlandırmada bulunduğunuz bir otomobil var mı?

Mercedes -benz otomobillerini bu kadar uç olarak görmeyin arkadaşlar inanın bana Avrupa'da en pahalı yakıtı biz tüketiyoruz dolayısı ile en az yakan en az masfaf çıkaran bir otomobil mercedes gerçekten gariban arabası.
w124 kasa dizel gerçekten clio yakıtlı ama 90 bin'i gördü orjinallikten neyse üstüne 3-5 misli verip arabam var desinler diye almakta var ama önümüzü göremiyoruz bumbeyaraglar 2 yıl önce 80 bine impreza 2.5 wrx sti hayalim vardı bunun tadını aldım w140 alsam muhtemelen başka arabaya binmem çok memmunum.
Bana kalırsa o tabire en yakışanı Fiat Egea
Eig için teşekkür. 🙂
Kapak resminin ait olduğu reklam filmi ne kadar güzeldi değil miii? Hatırlayan varsa bilir🙂
Hu dıtdırıdıttıı 😂
Cevap
15Cevap
Gariban Mercedesini bilmem de Mazda lantis için gariban ferrarisi dendiğini biliyorum
Peugeot 406 aracım vardı önceden, Yahudi mercedesi derlermiş piyasada
Mercedes zaten gariban arabası sadece ülkemiz deki lüks algısı yüzünden abartıldı Avrupa da ticari taksi olarak kullaniyorlar
Megane diyebiliriz kullanıcılarının gözünde mercedesten bile daha iyi 😄😄
Renault 9 Broadway GTE/GTC/GTL ve Spring serisi
Şahin
Neon
Full tesisat
Khkl merhaba nasılsın aşkım merhaba nasılsın
tofaş
Tam olarak renault clio diyorum :D
Renault :)
Fiat
Şahin
Murat
hyundai getz
Toyota Corolla
Fiat tipo var işte
Tofaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?