
AUDI
BMW
Mercedes
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Küçüklüğümden beri tek bir araba aşkı ile yanıp tutuşdum ve arabayla kendimi daima eşdeğer tuttum hani birbirimizi tamamlıyoruz desek daha doğru olur arabanın görünüşü performansı çekiciliği kısacası beni benden alan o harika araçtan bahsediyorum rengi tasarımları serileri olsun daima gözdem olmayı başardı ve en büyük hayallerimden bir tanesi BMW dir. Elbette zevkler renkler herkezin bakış açısı çok farklıdır araba konu hakkında bu yüzden herkese saygı duymak gerekir ama benim seçimim kesinlikle BMW
Tabiki BMW.
Hicbiri
Rica ederim
Cevap
26Cevap

Bu tabikide.
Yarış arabaları statüsünde bu araba
Mercedes diyorum.
Audiye daha önce çok bindim ve beklentilerimin çok altında bir araç olduğunu gördüm o yüzden onu listeye almazdım ben.
Sırasıyla Mercedes Bmw Audi olurdu listem.
Almanların herzaman dediği birşey vardır bilinen. Biz Audi yi kendimiz binmek, mercedes ve bmw yide satmak için üretiriz dediklerine göre, sanırım kalitede audi dir sade ayrıntısız ama prestij derseniz 🌠 benim tercihim Mercedes tir🧿👍🖐️
BMW burda güzel durdu dayanamadım BMW dedim. 🙂 Ama Ferrari daha güzel. 🙂 Volvo falan...
Binecek olsam Volvo dahil 4'ünü seçerdim.
Volvo diye bir marka var bunları onunla yarıştır daha tatlı olur
Audi'nin Mercedes'le BMW nin yanında yeri bile yok.
3 sene boyunca BMW kullandım bana göre Bmw Audi ve Mercedes'e göre daha spor duruyor.
Kasasına göre değişir tabi ki ama merco her zaman kalite bakımından başkadır sonrasında audi gelir
Gerçek Performans Audidir. Gerisi param var, ama arabadan anlamıyorum arabasıdır. net :D
Audi>BMW> Mercedes
Eeee
Kendi arabam olan Mercedes :)
Hız severiz👍🏻BMV✌🏻
Mercedes yani tartisilacak bir taragi yok
bir mercedes vardır bırde dıgerleri...
1- Mercedes
2- Audi
3- BMW
Mercedes i siralamaya koymak hakaret olur
Mercedes 2020 e serisi siyah olanı çok iyi be
Bmw tabiki de
TOGG deyip geçelim.
Mercedes favorim 😻
Audi...
Mercedes
Bwm canım
Hiçbiri :)
Tabi ki Mercedes ❤️
Audi
Audi başkan😉
benim BMW
Mercedesciyim
bmw.
Öerso
Bmw :)
Audi'yi seçerim.
tabiki bmw
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?