Bilgiler detayda. Sevgilimin anneler gününü kutlamalı mıyım?

Merhaba 3 yıldır sevgiliyiz. Daha doğrusu 2 ay sonra 3 yıl olacak. Ailesi ile aram iyidir yani baskıcı ve laf eden ailesi olsa da... annesi ile konuşuruz beni görüntülü aramıştı bir defa felan ciddiler baya ya ablasının kini kutladım gece. Annelik sana yakıştı anneler günün kutlu olsun seni seviyorum ablacım yazmıştım o da ben de seni çok seviyorum çok mutlu ettin bitanem demiş. Ailesi ile iyiyim kısacası. Kesin annesi bekliyor aramamı arada diyor neden aramıyor diye. Arayınca da uzun konuşuruz kesin. Ne demeliyim birde adını unuttum sorsam çok ayıp olur anne mi deyim ne deyim😂
Bilgiler detayda. Sevgilimin anneler gününü kutlamalı mıyım?
Cevapla