Sevgilimin annesinin anneler gününü kutlamalı mıyım, nasıl kutlamalıyım?

Yaklaşık 1 senedir sevgiliyiz, annesiyle hiç konuşmadım sadece numaralarımız var birbirimizde.
Hediye almalı mıyım alırsam ne olmalı? Hediye için çok erken olduğunu düşünüyorum.
Ya da çiçek mi göndertiyim yoksa sadece mesaj mı atıyım?
Sevgilimin annesinin anneler gününü kutlamalı mıyım, nasıl kutlamalıyım?
Cevapla