Anneler gününde annenizi, öksüz bir çocukla paylaşır mısınız?

Anneler günü yaklaşırken her tarafta annemize ne hediye alacagimizla ilgili birçok reklamlar dolaşıyor. Ben sevgilerin bu tür özel günlere sığdırılamayacağı kanısındayım. Yılda bir gün el üstünde tutulan anne/baba/sevgili/eş/öğretmen/avukat/doktor/vs. Yılın geri kalanında unutuluyorsa ya da kötü davranılıyorsa o gün alınan bir hediyenin de bir anlamı olmuyor.

Neyse benim dikkat çekmek istediğim konu başka.👇

Anneler gününü, anneleri bu kadar gözümüze sokarken acaba annesi olmayanların ne düşüneceği, ne hissedeceği aklımıza geliyor mu? Gelmediyse de ben aklınızın bir köşesine şöyle bir not bırakmak istiyorum: "Anneler gününde bir öksüz sevindirin. Kim olduğu fark etmez ister tanıdığınız isterseniz de tanımadığınız bir öksüzü yanınıza alın ve bütün günü annenizin ona annelik yapmasıyla geçirmesini sağlayın. Ona ilgi ve sevgi verin. Gözlerindeki mutluluğu ve şükranı görmek en güzel hediye olacaktır, hem bu dünyada hem de eğer inanıyorsanız diğer dünyada."

Sevgide bencil olmayın...

#Jassmenn
Anneler gününde annenizi, öksüz bir çocukla paylaşır mısınız?
Cevapla