Anneler Günü için anneme Airfryer Fritöz almayı düşünüyorum. Kullananlar varsa, memnun musunuz?

Lütfen çeyizime aldım demeyin artık :D Ürün Philips’in. Memnun musunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Bahsettiğim ürünü almıştım. Fazlasıyla memnun kaldı. Süper soru için de teşekkürler
Anneler Günü için anneme Airfryer Fritöz almayı düşünüyorum. Kullananlar varsa, memnun musunuz?
Cevapla