Eşiniz annesinin anneler gününü kutladı ve sizinkini kutlamadı, üzülür müsünüz?

Üzülürdüm bn ya sizzz
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Eşiniz annesinin anneler gününü kutladı ve sizinkini kutlamadı, üzülür müsünüz?
Eşiniz annesinin anneler gününü kutladı ve sizinkini kutlamadı, üzülür müsünüz?
Cevapla