Benim annem sevgi ve ilgi uzmanıdır. Ne temizlik, ne kahve ne başka bir şey. Benim için en önemli olanı bilir. Kahvaltı yapmam gerekirken ama üşenirken bile haber vermeden kahvaltı tabağı hazırlar getirir. Her sabah odama gelir öperek uyandırır. Her akşam öperek uyutur.
Annemin uzmanlık alanı her yaşa uyum sağlayabilmesi. 7'den 70'e herkesin kafasına ayak uydurabilir. Asla insanların görüş ve görünüşlerini eleştirmez. Herkese benimki gibi anne lazım valla xd
Çoğu anne çocuk bakmak olsun ev işleri olsun bu konularda uzmanlar keşke zamanında yeterli eğitimi alsalardı, onları çok güzel yerlerde görebilseydik Keşke... anneler birtanedir annenizin değerini bilin 💗🌸
Annem temizlikte uzmandır canı çıkar hâlâ devam eder bana da kızar sen canını üzmeden temizlik yapıyorsun öyle temizlik olmaz terlemen ferek der. Bu konuda anneme hiç çekmemişim hiç sevmez temizliğimi.
Benim annem *Anne* olmakta uzman. O kadar kalabalık kardeş iken zor bı yaşam sürmüş iken harika, sevecen ve öğretici bir anne olabilmek ancak onun mucizesi olabilirdi. Yeniden doğsam yine annem benim annem olsun isterdim.
Benim annem ev ile alakalı bütün konularda uzman herkesin annesi gibi;) Ama bana göre onu daha özel kılan, ne zaman canım sıkıntılı olsa sanki hissetmiş gibi o an arayıp neşe katar. Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin
Annelerin en guzel ozelligi cocuklari sevmesi bence. benim annemin en guzel ozelligi hayatta ne yasarsa yasasin hep hayat nesesini kaybetmemesi masAllah. ona bakinca guc aliyorum. benim cocugum daha kucuk * ben cok neqative donusuyorum bir saniye icinde
Annedir yüreği fazla dayanamaz, Annem burada olsun bana bir şey olmaz diyorum ❤️ uzmanlık olduğu konuları yazacak zamanım yok her konuda yardımcı olur 🥳🤩🤩
Problem çözme uzmanıdir. Asla problem olmaz evde. Mesela kekin altı fazla mı pişti. altina aleminyum folyo koyar firinin sadece üstünü açar. Börek çok mu kuru oldu hemen nemli bir mutfak havlusu ile üzerini kapatır. Evde kriz çıktı diyelim ne ne oluyor der gelir ve ev bir anda sakinleşir. ANNEMMM en zor zamanların en kriz anların çözüm mühendisi. Ellerinden öperim
Annemin uzmanlık alanı o kadar cok ki kimi zaman bir baba kimin zaman anne ama genellikle arkadaş bazen bir aşçı bazen bir doktor ama o genellikle evimizin meleği şimdi hangisi hakkında yorum yapsam bilemedim. Ama benim annemin en iyi uzmanlık alanı her ne olursa olsun dimdik ayakta durması.❤️
Uzman olmadığı bir alan yok. Acıkınca şef, temizlikte süpürge, saç yaparken kuaför, okula götürünce servis, derslere yardımda öğretmen, hastalanınca doktor, hakkınızı korurken hukukçu, sizinle oyun oynarken dadı... Daha sayayım mı? Benim annem her konuda uzman...
annemin en uzman olduğu bir sürü alan vr ama bence en çok sabır ustası her anne gibi 30 yaşında oğluna ve 25 yaşındak kızına her gün her durumda ne kadar silinsenirse silirsensin hep sakinlikle cevap verdi sinirden deliye dönse de agzından sadece mikrop kelimes çıktı bir canlıya merhamet eden kol kanat geren tüm kadınların anneler günü kutlu olsun.
Anneler uzman değildir sadece biz evlatlar bazı konularda deneyimsisiz misal yemek konusunda annelerimize bağlı olabiliyoruz çünkü nedir tecrübe ama misal bazı konularda anneler bizi uzman görüyor örneğin teknoloji annem hiç anlamaz garibim. E kadıncağız napsın ekranı kaydırırken spatulayla kazır gibi kaydırıyo ekranı bana komik geliyor ben de çorba karıştırırken komik geliyorum anneme 😊iyi ki varlar Bee
Benim annem her şeyde uzman ✌️😭❤️🥰 hem çok güzel temizlik yapar, hem yemek yapar, hem bizle bir psikolog gibi dertlesir hem öğretmen gibi ders verir hem doktor gibi hastaligimiza çare olur
Bazıları anneye tencere tava mutfak eşyası aliyir ve gerçekten bu bana mantıksız geliyo yani sanki sevdiği bir işte alıyorsun hadi aldın diyelim o söze yemek yapmak için kullanacağı bir şey ortak bir alet biye hediye olarak verirsin ki. Anneler klasik olarak hiçbir şey alma sadece güzel davran der ama se yinede hediye alırsın. Kolye parfum gömlek çanta
Canımın içidir o yaaa... sabır timsali.. cefakardır baskıyla sürdürülmüş bir hayat ve sevgi görmemiş gösterememiş bir garip melek... ❤aşçı, doktor, tesisatçı, elektrikçi, ütücü, çamaşırcı herşeyde uzmanlığı olmaz be kadın bi insanın bişeyi de yapamam bilmiyorum de diimi 😉 UZMANLIĞI galiba AŞÇI..❤
Benim annem evde aşcı uzman bozulan eşya vs. bozulduğunda tamir etmekte uzman ahaaahaa 😁benim annem kasap konusunda da uzman kurban bayramında iyi kesim yapar aa bide mangal da çok iyi yapar yanından kimse gecemez. babama iş yaptırmaz. eyitimdede uzman ☺
anneme hediye aldım en sevdiği ve aylardır beklediği ayakkabısı ile kavuşturdum onu güle güle kullansın :) annelerimiz ki canımızdır. üzmeyin annlerinizi.
Beni 9 ay karnında taşıyan, çilemi çeken benle ağlayıp benle gülen annemin ayağına dünyaları sersem yine de hakkını veremem. Bütün annelerimizi Allah başımızdan eksik etmesin inşallah
Beni darlamakta uzman, hayatima ksrışmakta uzman, hayatımın benim elimde olduğunu bana karışmaması gerektiğini söylediğimde beni sinirden çıldırtmakta uzman. Canım anam çok yetenekli çoook
Bence "Anne" demek çocuk doğurmak demek değildir. Anne demek yetiştirmek, büyütmek, desteklemek demektir. Aslında buna bir benzetme yapabiliriz, Anneyi bahçıvana çocuğu ise bir bitkiye benzetebiliriz bahçıvan hergün bitkiyi sular bitkiyi sevgiyle doldurur büyümesini mutlulukla izler, bitki ise buna karşılık zamanı geldiğinde meyve/sebzesini bahçıvana verir. Bitki ve bahçıvan ölene dek bunu yapmaya devam ederler. (size belki saçma gelmiş olabilir :d)
Benim annem yok ben 3 yaşında kaybettim nolcak böyle olmaz soru ben sana 500 lira verim sorma böyle şeyler para önemli parayla ilgili sorunumda yok paramda var ama sorma
El işi yapmakta uzmandır. Hem zamanın vermiş olduğu sefillikten hem de elinin yatkın olmasından dolayı yapmadığı el işi kalmadı. Kendi annem dahil olmak üzere tüm annelerimizin ellerinden öpüyorum.
annemin en uzman oldugu alan cocuklarina veya cevresindekilere iyi bir insan iyi bir birey olabilmeyi ogretmek iyi bir insan olabilmenin guzelliklerini gosterebilmek azda olsa dunyayi degistirebilcecek seylerden biridir bu...
Kızlar Ne Diyor
Benim annem sevgi ve ilgi uzmanıdır. Ne temizlik, ne kahve ne başka bir şey. Benim için en önemli olanı bilir. Kahvaltı yapmam gerekirken ama üşenirken bile haber vermeden kahvaltı tabağı hazırlar getirir. Her sabah odama gelir öperek uyandırır. Her akşam öperek uyutur.
Benim annem “karşılıksız sevme uzmanı”. Çok güzel koşulsuz seviyor, can parçam. Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin. 🌸🥰
Anne demek her alanda uzman olmuş kişi demektir.
Annemin uzmanlık alanı her yaşa uyum sağlayabilmesi.
7'den 70'e herkesin kafasına ayak uydurabilir.
Asla insanların görüş ve görünüşlerini eleştirmez.
Herkese benimki gibi anne lazım valla xd
𝔹𝕖𝕟𝕚𝕞 𝕒𝕟𝕟𝕖𝕞𝕚𝕟 𝕦𝕫𝕞𝕒𝕟𝕝ı𝕜 𝕒𝕝𝕒𝕟ı 𝕖𝕧𝕕𝕖𝕜𝕚 𝕜𝕦𝕝𝕝𝕒𝕟ı𝕝𝕞𝕒𝕪𝕒𝕟 𝕖𝕤̧𝕪𝕒𝕝𝕒𝕣ı 𝕕𝕖𝕘̆𝕖𝕣𝕝𝕖𝕟𝕕𝕚𝕣𝕞𝕖𝕜, 𝕟𝕒𝕪𝕝𝕠𝕟 𝕡𝕠𝕤̧𝕖𝕥𝕝𝕖𝕣𝕚 𝕓𝕚𝕝𝕖 𝕕𝕖𝕘̆𝕖𝕣𝕝𝕖𝕟𝕕𝕚𝕣𝕚𝕪𝕠𝕣 𝕠𝕟𝕝𝕒𝕣𝕕𝕒𝕟 𝕤𝕖𝕡𝕖𝕥 𝕪𝕒𝕡ı𝕪𝕠𝕣
Çoğu anne çocuk bakmak olsun ev işleri olsun bu konularda uzmanlar keşke zamanında yeterli eğitimi alsalardı, onları çok güzel yerlerde görebilseydik Keşke... anneler birtanedir annenizin değerini bilin 💗🌸
Hepsi güzel olmuş ellerinize sağlık sonra bakacağım
Annem temizlikte uzmandır canı çıkar hâlâ devam eder bana da kızar sen canını üzmeden temizlik yapıyorsun öyle temizlik olmaz terlemen ferek der. Bu konuda anneme hiç çekmemişim hiç sevmez temizliğimi.
Benim annem *Anne* olmakta uzman. O kadar kalabalık kardeş iken zor bı yaşam sürmüş iken harika, sevecen ve öğretici bir anne olabilmek ancak onun mucizesi olabilirdi. Yeniden doğsam yine annem benim annem olsun isterdim.
Benim annem ev ile alakalı bütün konularda uzman herkesin annesi gibi;)
Ama bana göre onu daha özel kılan, ne zaman canım sıkıntılı olsa sanki hissetmiş gibi o an arayıp neşe katar. Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin
Annelerin en guzel ozelligi cocuklari sevmesi bence. benim annemin en guzel ozelligi hayatta ne yasarsa yasasin hep hayat nesesini kaybetmemesi masAllah. ona bakinca guc aliyorum. benim cocugum daha kucuk * ben cok neqative donusuyorum bir saniye icinde
Annem hemen hemen her alanda uzman. Simdi burada arasindan hankisini secipte söyleyimKızlar Bir Adım Öne
Annedir yüreği fazla dayanamaz, Annem burada olsun bana bir şey olmaz diyorum ❤️ uzmanlık olduğu konuları yazacak zamanım yok her konuda yardımcı olur 🥳🤩🤩
Annemin uzman olduğu alan her şeye pozitif bakabilmektir. Beni her zaman desteklediğin için teşekkürler anneciğim 💕
Benim annemin uzmanlık alanı "koruyucu kalkanlık" eli uzanamasa, dilindeki duası yeter canımın içi 😇❤
Annem bana hem anne oldu hem baba oldu, roman yazsam yetmez ki..
Problem çözme uzmanıdir. Asla problem olmaz evde. Mesela kekin altı fazla mı pişti. altina aleminyum folyo koyar firinin sadece üstünü açar. Börek çok mu kuru oldu hemen nemli bir mutfak havlusu ile üzerini kapatır. Evde kriz çıktı diyelim ne ne oluyor der gelir ve ev bir anda sakinleşir. ANNEMMM en zor zamanların en kriz anların çözüm mühendisi. Ellerinden öperim
Benim annemin uzmanlığı hayatı boyunca çocukları için kötü bir kocaya katlanmakti galiba... Diyeceklerim bukadar.
Allah yardımcınız olsun.
Annemin uzmanlık alanı o kadar cok ki kimi zaman bir baba kimin zaman anne ama genellikle arkadaş bazen bir aşçı bazen bir doktor ama o genellikle evimizin meleği şimdi hangisi hakkında yorum yapsam bilemedim. Ama benim annemin en iyi uzmanlık alanı her ne olursa olsun dimdik ayakta durması.❤️
Uzman olmadığı bir alan yok. Acıkınca şef, temizlikte süpürge, saç yaparken kuaför, okula götürünce servis, derslere yardımda öğretmen, hastalanınca doktor, hakkınızı korurken hukukçu, sizinle oyun oynarken dadı... Daha sayayım mı? Benim annem her konuda uzman...
annemin en uzman olduğu bir sürü alan vr ama bence en çok sabır ustası her anne gibi 30 yaşında oğluna ve 25 yaşındak kızına her gün her durumda ne kadar silinsenirse silirsensin hep sakinlikle cevap verdi sinirden deliye dönse de agzından sadece mikrop kelimes çıktı bir canlıya merhamet eden kol kanat geren tüm kadınların anneler günü kutlu olsun.
Anneler uzman değildir sadece biz evlatlar bazı konularda deneyimsisiz misal yemek konusunda annelerimize bağlı olabiliyoruz çünkü nedir tecrübe ama misal bazı konularda anneler bizi uzman görüyor örneğin teknoloji annem hiç anlamaz garibim. E kadıncağız napsın ekranı kaydırırken spatulayla kazır gibi kaydırıyo ekranı bana komik geliyor ben de çorba karıştırırken komik geliyorum anneme 😊iyi ki varlar Bee
Benim annem her şeyde uzman ✌️😭❤️🥰 hem çok güzel temizlik yapar, hem yemek yapar, hem bizle bir psikolog gibi dertlesir hem öğretmen gibi ders verir hem doktor gibi hastaligimiza çare olur
Bazıları anneye tencere tava mutfak eşyası aliyir ve gerçekten bu bana mantıksız geliyo yani sanki sevdiği bir işte alıyorsun hadi aldın diyelim o söze yemek yapmak için kullanacağı bir şey ortak bir alet biye hediye olarak verirsin ki. Anneler klasik olarak hiçbir şey alma sadece güzel davran der ama se yinede hediye alırsın. Kolye parfum gömlek çanta
Canımın içidir o yaaa... sabır timsali.. cefakardır baskıyla sürdürülmüş bir hayat ve sevgi görmemiş gösterememiş bir garip melek... ❤aşçı, doktor, tesisatçı, elektrikçi, ütücü, çamaşırcı herşeyde uzmanlığı olmaz be kadın bi insanın bişeyi de yapamam bilmiyorum de diimi 😉 UZMANLIĞI galiba AŞÇI..❤
Annelik en olgun bir bireydir kanatsız melek kısaca tabi doğurmak Lada anne olunmuyor gerçekten yürekten olan kişi işte o melek yufka yürekli annedir😊
Benim annem evde aşcı uzman bozulan eşya vs. bozulduğunda tamir etmekte uzman ahaaahaa 😁benim annem kasap konusunda da uzman kurban bayramında iyi kesim yapar aa bide mangal da çok iyi yapar yanından kimse gecemez. babama iş yaptırmaz. eyitimdede uzman ☺
Anneler günü gibi şeyler bana saçma geliyor. O günlerde sırf özel gün diye zamlar/zorunlu gibi adetler geliyor
Azarlamak ve şikayet etmek de hahah şaka tabi ki
Evlatlarına ve ailesine olan sabır, hoşgörü ve ilgi alaka
Benim annem yemek konusunda uzman harika yemekler yapiyor
Erkekler Ne Diyor
Annemin en uzman olduğu konu babamın canına okuması 😂
Benim annem beslenme uzmanı, mutfakta harikalar yaratıyor. 🌼 Anneler günü için Mediamarkt'ın küçük mutfak aletlerine göz atacağım mutlaka.
anneme hediye aldım en sevdiği ve aylardır beklediği ayakkabısı ile kavuşturdum onu güle güle kullansın :)
annelerimiz ki canımızdır. üzmeyin annlerinizi.
Beni 9 ay karnında taşıyan, çilemi çeken benle ağlayıp benle gülen annemin ayağına dünyaları sersem yine de hakkını veremem. Bütün annelerimizi Allah başımızdan eksik etmesin inşallah
Beni darlamakta uzman, hayatima ksrışmakta uzman, hayatımın benim elimde olduğunu bana karışmaması gerektiğini söylediğimde beni sinirden çıldırtmakta uzman. Canım anam çok yetenekli çoook
Bence "Anne" demek çocuk doğurmak demek değildir. Anne demek yetiştirmek, büyütmek, desteklemek demektir. Aslında buna bir benzetme yapabiliriz, Anneyi bahçıvana çocuğu ise bir bitkiye benzetebiliriz bahçıvan hergün bitkiyi sular bitkiyi sevgiyle doldurur büyümesini mutlulukla izler, bitki ise buna karşılık zamanı geldiğinde meyve/sebzesini bahçıvana verir. Bitki ve bahçıvan ölene dek bunu yapmaya devam ederler. (size belki saçma gelmiş olabilir :d)
Benim annem yok ben 3 yaşında kaybettim nolcak böyle olmaz soru ben sana 500 lira verim sorma böyle şeyler para önemli parayla ilgili sorunumda yok paramda var ama sorma
El işi yapmakta uzmandır. Hem zamanın vermiş olduğu sefillikten hem de elinin yatkın olmasından dolayı yapmadığı el işi kalmadı. Kendi annem dahil olmak üzere tüm annelerimizin ellerinden öpüyorum.
Uzun şeyler yazamam sadece annelerin bir melek olduğunu söylemek istiyorum. Başka bir şey demicem. Ödül falan da istemiyorum.
Galiba evdeki 3 erkeği idare etmesi, şayet abime ve babama hatta bazen kendime zor katlanıyorum xd
Terlik fırlatma tabiki
Veee kız arkadaş yorumlama
Anneler Herşeyin En iyisini Bilir Canım Annem İyiki Senin Çocuğunum ❤️❤️
annemin en uzman oldugu alan cocuklarina veya cevresindekilere iyi bir insan iyi bir birey olabilmeyi ogretmek iyi bir insan olabilmenin guzelliklerini gosterebilmek azda olsa dunyayi degistirebilcecek seylerden biridir bu...
Annemin uzmanlık alanları çok ya. Yemeğinden temizliğine, Ütüsünden bize verdiği sevgiye kadar. Sevilesi analar ❤️
Anneler günümü vardıya 17 yaşımdan beri ayrı yaşıyorum her görüşme özel oldu bize yılda bir günü özellikle beklemedim annemi sevindirmek için
Hayat tecrübesidir. Uzatmaya dolandırmaya gerek yok 40 yaşında da olsan 70 yaşında da her zaman takıldığında annesine sormayı düşünür insan.
Keşke annem hayatta olsaydı ve bu soruya cevap verebilseydim
9 yıl önce tam bugün hayata veda etti arkasında kapanmaz bir yara kaldı kalbimde
Merhamet. Oğlum başına güneş geçer, terli terli su içme, bugün hava çok soğuk sıkı giy üşütme.. Annelerin en iyi oldukları uzmanlık alanı merhamettir
Anne candır her şeye yeten yemek bulaşık temizlik iş güç vs. Bir çocuk bir suç işlediği zaman babanın önüne geçip onu koruyandir 😁
Öngörü de uzmandır.
Dolayısıyla bir çok konuda fikrini sorduğumda, en az zararla hep kazanmışımdır.
Sevgiyle..
Annem kesinlikle haklı olmak ister, ne yazık ki ona bu fırsatı vermem. Annem haklı çıkma uzmanıdır. Çek istemiyorum.
Her konuda uzmandır benim annem, kaç yaşıma gelirsem geleyim karar vermeden önce hep danışacağım akıl hocamdır kendisi. 😎
Biricik annemin en uzman olduğu konu çiçekler hem bahçede, hem saksıda çiçek yetiştirmekte ustadır. 🤗
"Anne olması"
Her annenin uzmanlık alanıdır.
Ama çoğu farkında olmaz çünkü içgüdüsel olarak ortaya çıkar 🤘🏻
Zor bir soru olmakla birlikte muhtemelen yemek yapmak olabilir. Özenerek yemek yaptığında gayet güzel şeyler çıkıyor ortaya.
Benım annem herseyden anlar... canım annem ozellıkle yemek ve temızlık <3 Allah onu basımdan eksık etmesın. Benım omrumden alsın ona versın.
Bir sıkıntım olduğunda hiç kimse bilmese ve söylemesem de annem hisseder. Bu anne ve evlat arasında görünmeyen kutsal bir bağ demektir.
Yemek yapmak, yaralara berelere müdahale etmek (çok soğuk kanlı), terapi (psikolog) daha sayabilirim de yeter bu kadar
Bence benim annem sabretmek konusunda çok uzman. Benim gibi birisine 24 sene katlandığı için. Bi başkası olsa çoktan evden atmıştı
Fal bakmak ve yemek yapmak.