Anketler: Çocuk & Ebeveyn
Doğum sırasında eşinizin yanınızda olmasının ister misiniz? Babalar doğuma girmeli mi?
Eşiniz'in sizinle birlikte Doğum'a girmesini istermisiniz?
Alinda ismi nasıl?
6 aylık hamileyim bebeğimiz kız olucak ismini Alinda koymayı düşünüyoruz ama tabi alternatiflerimiz var önerilerinizide bekliyoruz ayrıca
Ayrılan anne babalarda çocuk annedemi babadami kalmali?
Ayrılan anne babalarda çocuk kimi isterse onda mı kalır velayeti
Hamilemiyim evet hamilesin hayır değilsin?
Arkadaşlar ben 1 yıllık evliyim 5 aydır ilacı bıraktık gebe değilim bu ay programa göre adetim iki gün geçti acaba hailemiyim? Normalde hep aynı gün olurum
Siz peki kız çocuğu mu istiyorsunuz oğlan mı?
Ben kız istiyorum mantıklı bir açıklamam da yok sadece kız çocukları çok farklı daha sevecen daha şirin oluyorlar bence daha sıcak hissettiriyorlar :)
Erkekler eşlerini mi çocuklarını mı daha çok sever?
Hep okuduğum yazılarda ya da evli bir kaç kişiden duyduğum kadarıyla erkeklerin bazıları çocuğu olduktan sonra eşiyle daha az ilgilenir olmuş ben pek mantıklı bulamadım çünkü bence bir erkeğin çocuğu olduktan sonra eşine...
Göbek mi yoksa hamile mi görünüyorum? Lütfen nazikçe cevaplayın?
Çünkü çaresizim. Tam bir complicated neyse boşverin... sadece soruma cevap bekliyorum!!! $O$
Boşanmış ve çocuğu olan biriyle evlenir misiniz?
Doğru kişi dediğiniz ve bunu tüm benliğinizle hissettiğiniz insanın daha önce evlenmiş ve bir çocuk sahibi olduğunu öğrenseydiniz ne yapardınız?
Annemin kuzeninin çocuğu benim neyim olur?
Annemin kuzeninin çocuğuna ben küçük kuzenim diyordum o da uzak akrabamız ama sonra merak ettik ve internete annemin kuzeninin çocuğu benim neyim olur? Kuzen çocukları ne olur? Yazdık cevap bulamadık umarım cevabımızı...
Sizce benim bebeğim kız mı olur oğlan mı olur?
23 yaşındayım evliyim ve hamileyim dün test aldım pozitif çıktı bugün doktora gittim 1 ay ve 3 haftalık hamileymişim yani 2 aya yakın bebeğin cinsiyeti 4 aydan önce belli olmuyo ama bende bu belirtiler var sizce bunlar...
Büşra'ma ikinci isim önerileriniz?
Babası ilk isminin Büşra olmasını istiyor bende saygı duydum ama yanına bir isim daha eklemek istiyorum. Ablasıda iki isimli çünkü. İleride utanacağı veya istemeyeceği bir isim koymak istemiyorum. Zaten bir ismi Kur'an da...
Sizce kız Çocuğu mu, erkek çocuğu mu daha tatlı?
Ayy bence kız çocuğu daha tatlı oluyor bakışları falan 😍😘
İsim önerileri?
Merhaba benim 2 ay sonra bir kız bebeğim olacak isim önerisi istiyorum aklımda iki tane var eşimin de beğendiği isimler ama başka farklı isimler bulursam güzel olur diye düşündüm sizce hangisini hangilerini koymaliyim :)
Kızımıza Yine isim arıyoruz?
Arkadaşlar hergün Yen'i bir isim buluyoruz kafamız iyice karıştı yardımcı olur musunuz
Mert mi daha güzel Yiğit mi?
Herkese merhaba :) Eşimle beraber doğacak bebeğimizin ismi için kararsız kaldık sizce Mert ismimi mi daha güzel yoksa Yiğit mi? Yardımlarınızı bekliyoruz...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
