Bugün sabah itibari ile yoğun bakıma alındım.
Sadece kafamı hareket ettirebiliyorum birde ellerin.
Hiç halim yok.
Göz kapaklarım çok ağır.
Yanımda kalan da fenalaşacağım diye uyuyamıyor bile
Mide buluntılarım çok fazla
30 dakika da bir bayılıyorum 😭😭😭
1 haftadır hastanedeyim.
En son 3 gün önce 1 tane kiraz yedim.
Ben ayrı yıprandım ailem ayrı yıprandı.
Çok kötü durumdayım buna çözüm olacak birşey biliyor musunuz?
İştah açacak bir besin falan
Yeter ki kurtulayım az kendime geleyim.
Sadece serum ile besleniyorum bebeğim için de çok endişeliyim.
Sadece kafamı hareket ettirebiliyorum birde ellerin.
Hiç halim yok.
Göz kapaklarım çok ağır.
Yanımda kalan da fenalaşacağım diye uyuyamıyor bile
Mide buluntılarım çok fazla
30 dakika da bir bayılıyorum 😭😭😭
1 haftadır hastanedeyim.
En son 3 gün önce 1 tane kiraz yedim.
Ben ayrı yıprandım ailem ayrı yıprandı.
Çok kötü durumdayım buna çözüm olacak birşey biliyor musunuz?
İştah açacak bir besin falan
Yeter ki kurtulayım az kendime geleyim.
Sadece serum ile besleniyorum bebeğim için de çok endişeliyim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar