Hamileyim vücut direncim çok düşmüş. Yemek yiyemiyorum ayağa kalkamıyorum. Çok kötüyüm ne yapmalıyım arkadaşlar?

Bugün sabah itibari ile yoğun bakıma alındım.
Sadece kafamı hareket ettirebiliyorum birde ellerin.
Hiç halim yok.
Göz kapaklarım çok ağır.
Yanımda kalan da fenalaşacağım diye uyuyamıyor bile
Mide buluntılarım çok fazla
30 dakika da bir bayılıyorum 😭😭😭
1 haftadır hastanedeyim.
En son 3 gün önce 1 tane kiraz yedim.
Ben ayrı yıprandım ailem ayrı yıprandı.
Çok kötü durumdayım buna çözüm olacak birşey biliyor musunuz?
İştah açacak bir besin falan
Yeter ki kurtulayım az kendime geleyim.
Sadece serum ile besleniyorum bebeğim için de çok endişeliyim.
Hamileyim vücut direncim çok düşmüş. Yemek yiyemiyorum ayağa kalkamıyorum. Çok kötüyüm ne yapmalıyım arkadaşlar?
Cevapla