Benim içimi bir huzur kaplıyor ve gerçek anlamda tebessüm ettiriyorlar. :)
Peki siz neler hissediyorsunuz?
#Ankaralı
#Aşkİlişkileri

#Ankaralı
#Aşkİlişkileri

Dün 1,5-2 yaşındaki bir kız bebekle otobüste 20-25 dakika boyunca birbirimize el kol hareketi yaptık. Bebiş öyle bir şirindi ki duygulandım ağlamaklı oldum. Çünkü ben de bir kız bebiş istiyordum.
Ben göz kırpıp, kaş göz işareti yapıyorum, çok seviyorlar. Bazen saklanıyor aradan bakıyor. Sonra gülüyor ben gülüyorum 😁
Bir çocuğum olmasını çok istiyorum. 😊 Darısı bana amin 😀
Bebekleri gözüne baktığımda yaşama enerjim oluyor hele kokuları bence dünyada eşi ve benzeri olmuyan kokudur 😍 çok şirinler hemen anne olma isteğim oluyor...
Eig için teşekürler...
Rica ederim hatun
Bebek çok büyük sorumluluk falan hatta bazen minik canavarlar diyorum arkadaşlarım da gülüyor fakat göz göze geldiğim an kucağıma atlayışlarına bayılıyorum.
Cevap
14Cevap
Bir gün o bakışların değişeceğini bilmek hüzünlendiriyor
Seviyorum dayanamıyorum küçük bir kızım olduğu halde seviyorum yanında kıskanıyor o da hemen çocukları çok severim hep mahallenin çocukları falan gelir bana
Hayatta halen masumluk olduğunu ve umudun olduğunu gösteriyor
Neden beni gelip opmuyorsun ya da isirmiyorsun 😁
Aynı seklde huzurlu oluyo insan Aşk gibi kalbim ritim değiştiriyor gibi :)
Tam bir huzur
Cennet esintisi...
Dünyayı yaşanabilir kılan tek canlı; bebekler..
" Cem gel bu bebeği ye :) " onun gülümsemesi ömre bedel ya.
Seni yerim ben diye yanaklarını ısırasım geliyor ya benim neden bebeğim yok diyorum
Severim bebekleri, benimle kan bağları çok da yakın olmadığı takdirde.
Al benisi oluyor ye beni diyor 😂
Huzurun mutluluk hissinin ne olduğunu anlıyorum o zaman.
Bebekler huzur kokar, mutluluk ile bakar. Mutlu ediyor beni bir bebegin gozleri..
Şu hayatta bebek kadar güzel olan hiçbir şey yok ♥️
Dünyanın en masum varlıkları hele kokuları huzur veren o bence😌
Genelde duygusal olurum gozum yasarir.. cunku cocuk sevgisi oyle bsydir ki.. dunyanin en guzel seyidir.. biz goremedik..😞
Yanaklarını, kollarını, suratını sıkasım öpesim ısırasım geliyo ya bebekler çok tatlı
Dünyada temiz kalmış birşeyler hala var
Sıcaklik ve mutluluk veriyor
İcıme sokasim geliyo daha ne olsunn
Beni bu kirli dünyaya atmayın der
Konuşmaya başlıyorum 😊
Gazı varmış gibi geliyor.
Dünya için fazla masum oldukları aklıma geliyor.
Öp beni diyor! Bende hay hay diyorum. 😍😍😍😍😍
Ben bu büyüyünce çok şerefsiz olur diyorum 😂😂
Aynen bende huzur yazacaktim, huzur ve masumiyet
Çocugu içime sokasım geliyorrr😍
Neler hissettirmiyor ki
Hüzün ve mutluluk ile git gel yasarim
Içlerinde 1g bile kötülük olmadığı
Bana gülücük atıyor hepsi.
Bebekleri hic sevemiyorum ya
Heyecanlanıyorum ve onu güldürmeye çalışıyorum 😍
Yanaklarını sıkmak istiyorum 😂
bebeklerden nefret ederim
Yok artik
off ne diyon
Sebebi ne sen hiç bebek olmadınmı?
bilmiyorum sadece nefret ediyorum itici geliyolar bana
Kızın olursa. Ponçiiiiiğim diyeceksin.
ben evlilik dusunmuyom
Görücez. :)
evett
@ASENA_DENİZ_cats güzel cevaplar vermissin :)
Sağolasın.
Yemek isterim direk 😂
Gerçek sevgi
Ağlıyorum direk net
Hüzün.
Mutlu oluyorum 😊
mutlu oluyorum
Heyecann😍
huzur..
Mutlu oluyorum
Mutlu oluyorum
Mincirmak isterim
Sevdiriyor kerata
Berraklığı
Sevmem bebek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar