Birisi otururken yanlışlıkla ezdi. Yamuk ve şişlik var , geçer mi? Bugün akşam 9da hastaneye gittik. Şansımıza hastanede aksaklık vardı. Doktorlar gece 12ye kadar bekletti. 1de anca eve döndük. Doktor morarma yoksa kendiliğinden geçer dedi. Acaba geçer mi? Kemik şişmiş ve ayak köşeye doğru yamulmuş. Nasıl geçer?ağlayan bebek
Güncellemeler
+1 yıl
1 buçuk aylık
Bebeğimin ayağı ezildi, kemik şişmiş ve ayak köşeye doğru yamulmuş, nasıl geçer?
Çok geçmiş olsun umarın biran önce geçer, kaç aylık ben internetten baktığımda soğuk kompres uygulanması ve bir kremle hafifçe ovulması gerektiği yazıyordu.
Buğün ayağı biraz morardı :( kadın baktı baktı yok bir şey gecer deyip gönderdi. Bnce saldı bizi. Başka hastaneye gitmeyi düşünüyorum. Teşekkür ederim.
En İyi Cevaplar