
Çocuklarımızın geleceği için onlardan uzak kalmamiz gerekebilir. Bir yandan eğitim, bir yandan uzakta olup psikolojik açıdan her iki tarafında zorlanmasını düşünürsek sizce ne kadar doğru?
#PearlFlower

Bunun sağlıklı bir fikir olduğunu düşünmüyorum. Üniversiteye gider o zaman farklı şehre gidebilir.
Vermem, yatılı okulu iyi bulmuyorum.
Eger egitimi daha kaliteli almasini saglayacaksa veririm..
Tesekkur ederim..
Kalan birisi olarak vermem...
Cevap
30Cevap
Bende yurtta kaldım lisede 1 beya 1 buçuk yıl yurda adapte olmakla alışmakla geçti. Benim yurt ortamı çok zordu ama yurt şartları. Bizim maddi durum yetersiz olduğu için yurtta kaldım gel gelelim kötümü yurt hayatı hayır alışmak mesela. Gideceği okulun yurduna bağlı. Ama kızımı yurda yollamam bu bir gerçek.
Vermem, ben ve kardeşlerim gitmedik de ne oldu. Güzel ahlak ve eğitimden sonra bişeycik olmaz. O yaşta evde olamayacak da ne zaman olacak 25 yaşında mı.. İlerde aile sevgisi ile evde büyütür, okula göndeririz diye umuyorum.
Askere 20 yaşında yolluyorsun da ortaokul ya da lisede yurda mı yollayamıyorsun?
Asker zorunlu ama !
İşte.. Memleket bu yüzden kaybediyor. Sırf aileler, çocukları yanından olsun diye kariyerlerini bile hiçe sayıyor. Sonra çocuk niye yerinde sayıyor derler.
Benim söylediğim hangi cümleden beni suçlayacak şeyler çıkardın. Ben yollarım ya da yollamam demedım !
Tamam şampiyon, kızma.. Benimki genel bir yargıydı.
Asla vermem. Benim berdiğim eğitimi, terbiyeyi yatılı kurum mu verecek? Ki oralar zorbalıktan başka bir işe yaramıyor
Bence çok yanlış. Hayat sadece okuldaki eğitimden ibaret değil. Bir çocuk ahlaki değerlerini öğrendiği zamanlarda ailesinin yanında olmalı.
Üniversite neyse ama bence daha küçükken yatılıya vermek kadar saçma bir şey yok. Çocuk asıl anneden babadan bir şeyler öğrenmeli o yaşta
Veremem aklım onda kalir yanı başımda olsun çocuğum üniversite zamanında nasılsa gidecek.
Asla vermem. Şu anda görüyorsunuz yurtların yatılı okulların halini. Sürekli zayıf olanı eziyorlar.
Guzel bir egitim sunuyorsa karsiliginda evet veririm.
O ne yaa başlarım eğitimine çocuğumdan önemli değil. İsterse sınıfta kalsın
Hayır vermem. Başka şehirde olursa bile oraya taşınırım. Tabi iş ile ilgili sorunum olmazsa.
Hayır onlar köle değil hayat test kitaplarından ibaret değil sevgi lazım onlara birazda merhamet
Liseyi yurtta okudum ama çocuğumun öyle bir ortamda yıpranmasını istemem.😑
Vermem ancak üniversiteyi başka bir şehirde kazanmış olma koşulu ile verebilirim yani 18 den sonra
Hayır çünkü bir çocuk ailesinden uzakta asla büyümemeli ama üniversitede tabiki başka şehire gitmeli hayatı öğrenmeli
Çocuğumun eğitimi için başkalarına güvenmem bizzat ben ilgilenirim...
Benim yanımdayken çokta bişey öğrenmez hayatın zorluklarıyla ilgili konuları. Yatılı okula verirdim
Param varsa dışarıya giderim oraya yerleşirim okulu bitene kadar ora da kalırım okul bitince de döneriz.
Vermek gerek orda çocukken çalışma saatlerin oluyor ama evde olursa bir oraya git bir buraya git okuyamıyorsun
Vermem o eğitim evinde olmuyormu o yaşta çocuğun yeri ailenin yani
Lisede verebilirim eğer gelecek vaad eden bir okulsa.
Ben vermem hocam , Kendimden biliyorum , yemediğim halt kalmadı :d
Vermem şimdiki nesil kötü çocuğumun psikolojisini bozarlar yanımdan evinden ayırmam daha iyi yerlere gönderirim evinden gider okuluna yatılı okuldaki öğrencilere güvenemem çocuğumu yıpratırlar.
Bir tane yavrum olmuş annesi kadar merhametli babası kadar cesur verir miyim elbette vermem
Çocuğumun psikolojisi daha önemli severim egitimini yeterki iyi olsun
Çocuk psikolojisi için ağır bir durum ben çocuğumu yatılı bir şekilde okutmak istemem
Zor bir karar.. Eğer geleceğini olumlu etkileyecek ise, olabilir..
hayr vermem zorluugunu ben bılırım
Yok ya olmaz kiyamam ben onlara
aslında vermemek gerek. cocuk anne-baba yanında yetişmeli.
Hiç acımam gönderirim ben yatılı okuduysam o da okuyabilir :)
Bir yıl yatılı okudum. Yapmasın kimse bunu çocuğuna o yılın sonunda ağlayarak çıktım okuldan
Kesinlikle vermem. Yatılıya vericeğime çocuğumu okutmam daha iyi ailesinden ve hayattan nefret etmemiş olur.
Eğer ciddi anlamda geleceğine etki edecek ise kesinlikle verirdim.
Vermem, ayrı kalamam onlardan.
Bilmiyorum. Onda travma yaratmayacaksa olabilir
Hayir vermem eger kendi isterse gonderirim
hayir tabiki ama ben evlenmicem ki😂
Daha iyi bir geleceği olacaksa neden olmasın.
Şartlar olumlu olursa neden olmasın.
Vermediler ama başka şehirde okudum bir yıl liseyi
İstiyorsa neden olmasın
Hayır bu başından sağmaktır
Hayır. Aileyle beraber olması en iyisi
Hayatta vermem hele ki kız çocuğunu hiç vermem.
O zmn ki şartlara bağlı
Oğlum. olursa veririm kızım olursa zengin bir koca bulup evlendiririm
Kafana hayran kaldım cidden 😊 şaka olduğunu düşünüyorum
Hayır niye şaka olsun
Kızımı zengin bir adama veririm hayatını yaşasın işte
Hahahahaha eksilere bak ya tabiki şaka yaptım kadınların okuması daha önemli okuturdum kendi ayakları üstünde dursun
Kesinlikle hayir
Hayır.. Asla..
Hayır asla.
Hayır asla.
Vermezdim sanırım
hayır vermem.
Okula gitmesin daha iyi
Gerek yok bence
Vermem
Ben lisede kaldmm
vermem
kesinlikle.
Hayir vermem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar