Annesi babası ölenler nasıl büyüyorsa onlar da büyür bence elbet eksik bir yanları olurdu psikolojik olarak ama atlatılamayacak bir şey olduğunu düşünmüyorum. Korkunç kötü bir babayla beraber olmaktansa babasız olması ya da annesiz olması daha iyi bence çocuğun gelişimi için.
Zor olmasina zorda, Meryem Uzerli bu travmasini atlatlamasina imkan saglayacak olanaklara sahiptir. İmkanı olmayan, kimsesi olmayanlar var, onlar icin asıl sorundur.
Her iki tarafa da ihtiyacı var çocuğun ancak bu kadın bana kalırsa çocuğuna çok değer veriyor ve o açığı bir şekilde kapatabilecek kapasitede de bir kadın gibi görünüyor. Büyür her şekilde iyi dileklerde bulunmak gerekir sadece.
Zor olurdu benim bir oglum var. Ilk baslarda neyse de sonra cevresindeki babalari gormeye baslayinca sorularda baslar ki meryem uzerlinin cocugunun babasi reddetmisti cocugu bayagi vicdansiz bir adammis
Ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Erkekler çocuk bakmada zorlanabilir hem anne hem baba olamazlar çocuğa. Ama kadının işi varsa maddiyatı varsa azıcıkta ilgiliyse hem anne hem baba olabilir. Tabi bir baba eksikliği olabilir hiç bir eksi yanı olmaz demiyorum ama çokta fazla etkilenmez anne güçlüyse.
Duruma göre değişir keyfiyen babasız çocuk büyütülmez evet ama sahsen ilerde buyütmek zorunda kalırsam büyütürüm Meryem Üzerli'nin yapacak bir şeyi yoktu çocugun babası kadını ortada bırakmıştı ve çocugu babasına göstermemekte çok haklı
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Meryem Üzerli örneğinde de olduğu gibi, gidip +18 filmlerde oynayıp, para bulamayınca Türkiye'ye gelip, parayı bulunca da onun bulun altına girip babasız çocuk büyütmeyin. Edepli olursanız, çocuğunuzun babası, sizin de eşiniz olur. ;)
elbetteki cocuklar hayati boyunca babaya ihtiyac duyarlar her ne kadar anne daha yakin olsa da baba ozlemi baba eksikligi fena bisey babalari varken cocuklarina babazisligi yasatan annelere de yazikalr olsun
Haklısınız ama babasız olmasın diye dünyaya gelecek bir yavru aldirılmaz. Gerektiginde anne hem baba hem anne olabilir tabii eksikligi hocbir zaman kapatamayacak olsa da
@Muge85 tabi haklisiniz demek istedigim ortada onemli ve kaydadeger bir sebep yokken anne babalarin cocuklarini kendilerinden ve sevgilerinden mahrum birakmalari yanlis. vicdansizlik
Onlar için çok normal bu babası çocuğu zaten kabullenmedi zamanında bu meryem uzerlide nasıl hamile kaldığını açık açık anlatmıştı detayına kadar sorun yok bunlar için
Bizim ülkemizde etik olarak uygun görmüyorum ben başkası ne düşünür bilemem hem o kadına ne gözle bakarlar hem o çocuğa çocuğa baban kim dediklerinde ne diyecek devlet sperm bankası ürünüyüm mü saçma.
En İyi Cevaplar