
ikiz bebeklere hamileyim ve artık çok zorluk çekiyorum normalde oturmayan ben şimdi kalkmakta zorlanıyorum. Çok zor yürüyorum sizce doğal mı eşimle doktora gittik normal dedi

Normal degil yani normal hamileler boyle olmuyor ama ikiz hamileler elbetteki farklı oldugu icin onormal gibi düşün ama bunlar geçici merak etme kız mi erkek mi
Kız-erkek 😂
sonucta bır bebek olmadıgında agır olması normal yurumede sıkıntı cekmen normal dır oyuzden
İkiz olduğu için gayet normal. Bol bol dinlemeye bak kız ayool
Cevap
8Cevap
Normal gadasi
Doktordan iyi bilecek değiliz doktor ne demişse bizden iyi biliyordur
Allah analı babalı büyütsün şimdiden 😊
Amin sağolun...
Rica ederim hanımefendi
Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almanızı nasip eylesin..
zor ama güzel olacak inş..
normal.. kac kilo aldin?
11 kilo aldım
Sizce çok mu az mı
Çok büyümüşlerdir ondan zorlanıyorsun
Evet normal iki can var neticede
Anormal olması mı gerekiyor hamilesin
Normal.
Normal
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar