Ikizlere 7 aylık hamileyim çok fazla yoruldum artık?

Ikizlere 7 aylık hamileyim çok fazla yoruldum artık?

ikiz bebeklere hamileyim ve artık çok zorluk çekiyorum normalde oturmayan ben şimdi kalkmakta zorlanıyorum. Çok zor yürüyorum sizce doğal mı eşimle doktora gittik normal dedi
Ikizlere 7 aylık hamileyim çok fazla yoruldum artık?
Cevapla