Gece ve sabah uyandığımda saatlerce izliyorum, izlesem de doymak bilmiyorum.. Siz de çocuğunuz uyurken onu izler misiniz? 


Ya yemin ediyorum kendimi durdurmasam, akıl sağlığımı falan yitiririm. 8 yaşına girecek, onu seyretmeye hala doyamıyorum. Rabbim öyle yaratmış ki, bakmaya doyulmuyor.
Alla tüm evlatlarımıza sağlık, sıhhatli, mutlu ömürler versin. Bebekken de derdim, siz güzel bulmuyorsanız sizin sorununuz. Tıpkı Mecnun'a sormuşlar, "Leyla o kadar da güzel değil, neyini seviyorsun?" demiş ki, "Siz onu bir de benim gözlerimle gördünüz mü?" Allah öyle bir his veriyor anaya. Ben doyamıyorum, Allah da hayırlısıyla doyurmasın <3 <3 <3
Ayyy baktıkça bakıyorum yaa. En sonunda deli ısırarak uyandırıcam bir gün.. Doyamıyorum ona. Aşk o aşk.
En sevdigim, ne de masumlar...
Gece uyusun diye gözüne bakıyorum uyuyunca bırak onu izlemeyi yatağa bile zor yatıyom yorgunluktan ama hafta sonları sabah ben erken uyanırsam çocuktan önce o zaman bazen izlerim
Annesi neden uyutmuyor?
😂 😂
Valla hasta oldumu sizin isteyip istememenize bakmıyor :)
Cevap
22Cevap
Bebekken çok yaptığım bir seydı. Özelikle ilk çocukta rahat mı, nefes alıyor mu hep panik hali içindeydim. Uyurken vok tatlı oluyorlar 😊
Yaa sitede bir sorun var soru sorucam birseyler ters gitti tekrar dene diyor deniyorum olmuyor moderatorler bir bakabilir mi?
Site sorunlarına yönetim bakıyor canım yönetim hesabına mesaj ayarsan ilgilwnirler. Tam olarak sorun ne?
https://www.kizlarsoruyor.com/uye/kizlarsoruyor
Bu hesaba mesaj atarsan yardım ederler.
Anneyim ve yeniden anne olacağım. Tabiki bebeğimi izliyorum uykusunda ama saatlerce değil. Hem o yoruluyor hemde anne olarak bende yoruluyorum. Dünyanın en güzel manzarası ve en güzel kokusu. Allah isteyen herkese nasip etsin.
Amin.
Uyurken çok tatli oluyorlar evet 😍
😂 pis selfy li çekil gözümden.
Pis isyan ettim ama. 😂
Sağol canım 😀
Kuzenlerimi izliyorum. Hatta bazen yanlarına yatıyorum saçlarıyla falan oynuyorum.
Birde benin çocuğum olsa neler yaparım neler 😍
Elbette izlerim ve imkanım olsa bir an olsun yanımdan ayırmam. Off hayatımın o aşamasına geçebilir miyiz lütfen
Neden olmasın o yumuk eller minik ayaklar tombiş yanaklar nede güzel izlenir ALLAH nasip ederse benimde bir çocuğum olmasını isterim tabi
Şöyle bir manzara için can teslim edebilirim..
Eskiden kuzenim uyurken izlerdim simdi yegenimi izliyorum cocugum olsa izlerim muhakkak ne guzel cocuk yapmisim bee diye 😁
ben kendimi tutamayıp yanaklarını ısırırım diye korkuyorum
Sabaha kadar aralıksız izleyebilirdim hem de kız ayool
dünyanın en huzur verici şeyi izlemek en mutlu edecek şeyi ise masumca yatan meleğin üzerini örtoü yanağına bir öpücük kondurmak
İlerde çocuğumu eşimle arama alır ikisinede bakmaya doyamazdım herhalde.
Ben cocuğum olmasını istiyorum ama evlilik düşüncesi yok bu zamanki kızlarda
İster yanlış olsun 3-4 yaşına kadar çocuğum yanımda uyuyacak o güzel anları kaçıramam
Ayyy evet yaaa olsa da izlesem😍
ALLAH bağışlasın bu arada :)
isterdim... hayirlisi yigenim va ronu izlemeye doyamiyorum😊😊
Bakarım galiba ya o zaten herseyim olur diye düşünüyorum😊
İzlerim tabiki en çokta uykuda tatlı olurlar hatta dayanamaz yerdim onu ya 🤗
İzlerim yeğenmi izliyorum hatta osa ben uyurlen koynumda uyumayı seviyor
@egosuzbyn hergün sabahtan akşama kadar bebiş vidyosu izliyo kafayı yedi hahahah
Tabiki isterdim böyle bir mucize izlenmez mi?
Koklayıp öpmekten uyuyamam kii 🤗🤗
Koynumdan çıkarmam 😊
Tabii ki üstüne çok düşerdim nefesini dinlerdim
İzlemem.. uyanınca severim.
İzlerim ama uyuyakalırım ben izlerken :D
çok isterdim gerçekten..
O yorgunlukla imkansız
Hayır; ben de yatar, uyurum.
*Gecen bol olsun.*
Ben istiyorum da hayat istemiyor galiba 😏
Bir gün olursa izlemek
Çok isterdim...
Hayata dair güzel detaylar bunlar
Çoğu kez izledim.
Bir ara bu nickte bir üye vardı sen misin o?
Evet.
Anaa hesabına ne oldu? Ya senin yaşın bu kadar büyük değil di Dimi o hesapta?
Sanırım başka hesapla karıştırıyorsun. O hesapta da 34 dü. Yaşım.
Olabilir.. 😊
bir sn. Senin durumunda çok güzel bir şiir vardı diye hatırlıyorum doğru mu? Hatta ben çok beğendim kullanabilir miyim demiştim aynı şiiri.
Evet, doğru lakin yaş yine buydu 😊
Tamam 👌
2 kızın vardı diye hatırlıyorum.
Hayır, bir oğlum var. 😊
😀anca baya oldu.
Hele şükür. 😃
Ne oldu kız😀
Sanırım tanır gibi oldun biraz 😄
Tanıdım evet ama bir. Kaç. Kez konuştuk sadece.
evet cok izledim büyüdü yine izliyorum
Şu an o his olmadığı için birşey diyemem
Herşeyden çok isterdim.
İzlerim tabi çok tatli oluyorlar ❤
Birçok ebeveyn bunu yapıyor.
Evet. Öperim yanaklarını, burnunu...☺
İzlerim...
İşte hayalim 🌹
izlerim olursa
İzlemek isterdim 😊
Tabi ki :).
İsterdim tabii ❣️
İzlerim tabi izlenmezmi :D :D
Dün sabaha kadar izledim. :)
İzlerdim sanırım.
Aminnnnnnnnnnn
Tabiki bıkmadan o nasum hâlini izlemek isterim.
Kesinlikle çok isterim
İzlerim
Hayır
Evet 🙃
Zaman kaybi
Evet isterdim😇
Cook izledim
Uyuyarak izlerdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar