14 aylık bir oğlum var ve çok hiperaktif geceleri uyumuyor tek başıma bakıyorum babası da yanımızda değil ve sürekli benim kucağımda olmak istiyor çok seviyorum ama bazen yeter artık diyorum ama üzülüp ağlıyorum sarılıyorum sonra bugün fark ettim azarlanınca çok korkuyor çok üzüldüm kalıcı bir etki olur mu o oğlumda?
Cevabın nedir?
Cevapla
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 649 cevap paylaştı.
+1 yılEvet tabii ki kalıcı etkileri olur. Bakın ben küçüklüğümden pek bir şey hatırlamam ama hayal meyal annemin veya babamın bana kızıp da ağladığımı, korktuğumu hatırlarım. Böyle sinirlendiğiniz vakit düşünün ki bebeğinizin size çok ihtiyacı var. Ayrıyetten yapacak bir aktivitesi veya arkadaşı yoksa tek eğlencesi ve sığınağı siz olursunuz. Bağırmak istediğiniz vakit bunu söyleyin, "Evladım şu anda sinirlendim, o yüzden biraz gidip sakinleşmeye ihtiyacım var" ya da " Bebeğim şu an biraz gerginim mola verelim mi seninle vakit geçirmeye?". Daha sonrasında yine vakit geçirirsiniz. Yeter ki evladınıza bağırıp, korkutmayın. Çünkü daha anne karnında bile bebekler çoğu şeyi hisseder, anlar ve psikolojik gelişimi başlar. Önemli bir konu. Danışmanız takdire şayan. Ona masum bir yavru gözüyle bakarsanız daha sakin kalabileceğinize inanıyorum. Ben de arada öfkelenebiliyorum. Ama kendimi yatıştırmaya çalışıyorum. 5 dk bile gidip bir dinlensem sonrasında daha pozitif oluyorum. Siz de öyle yapın.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAblamın da bir oğlu var ve o da 14 aylık. Aşırı seviyorum onu. Bazen hiç durduramıyoruz. Ablamın da sinirlendiği anlar oluyor ve o da sizin gibi üzülüyor sonra. Sanırım şimdi düzeldi yeğenim. Ablam başka şehirde yaşıyor, bizim yanımıza geldiğinde kalabalıktan dolayı çocuk daha fazla şımardı. Eğer sizin de babaannesi anneannesi vs. karışıyorsa ondan da oluyor olabilir. Temizliği falan önemsemeyin. Ya da onunla birlikte yapın konuşarak falan. Ablam bulaşık makinesini yerleştirirken bizimki minik elleriyle yardım ediyor 😂 ben şunu yapcam sen de benimle gel ama kucağıma alamam seni gibi net cümlelerle açıklayın bir zaman sonra düzelecek emin olun ♥️
04 Yorumla
Soran+1 yılCok cabuk sıkılan bir cocuk hic yerinde durmuyo beraber yapiyoruz her seyi onunla ama kucaga gelicem deyince anlamiyo agliyo eline bisiler verip oyaliyorum tekrar geliyo
- +1 yıl
Emiyo mu peki kucağınıza alıp emzirip sakinleştirin biraz. Sonra dikkati dağılır televizyondan telefondan falan Ali babanın çiftliği gibi o yaş grubu için şeyler var. Ben yeğenimi oyalamak için reklamları açıyordum sıkılıyordu. Sonra Luli diye bir çocuk kanalı var. Luli ile iyi geceler yazdığınızda youtube’a güzel bir video var. İzletin belki hoşuna gider çocuğunuzun. 😊 kısa süreli oyalamak için böyle şeylere katlanacaksınız mecbur. Emiyorsa anne sütü sakinleştiriyor diye duydum, bu daha çok işinize yarar 😊
Soran+1 yılCok tesekkur ederim denicem bunu
- +1 yıl
Kolay gelsin size 🙏 iyi geceler
sayın gızlı kullanıcı burdan seslenıyorum kalıcı hasar holusabılır zıra beyın yapısı cocuklarda cok farklı helekı o cagda bı cocuk etrafını gorerek elleyerek kesfedıyor anlatabıldım mı bırseyı gostererek ogret ornek verıyorum sus dıyınce sen konus bı anda sus be hemsıre fotografı goster bır ıkı uc tıp dıye yavas yavas duzene gıre zamanla beyın artık duyarak ogrenmeye basladıgı zaman bunkara daha erken alısacaktır sana tavsıyem asırı cok tepkı gosterme yanında aglama kalıcı hasar soyle senı kotu bellır ılerıde sana karsı olan duyguları dastırır soylemedı deme haydar bas tan saygılar...
00 Yorumla
sizden anne olmaz vs. vs gibi yorumlara aldırmayın öncelikle canınızı sıkmayın fakat bu olumlu bir şey değil ilerde sorunlar çıkarabilir sizde haklısınız tabi ki kendinizce darlanıyorsunuzdur bir süre sonra kendinize biraz zaman ayırmaya çalışın eğer psikolojik olarak rahat hissetmiyorsanızda bir doktora gitmenizi tavsiye ederim hayırlı geceler.
11 Yorumla
Soran+1 yılZaten umursamadm kotu bir anne degilim oglumu cok sviyorum ilgileniyorumda evet yapmamm grrek ama agzimdsn birdn cikiyo bundn sonra daha dikkat edicm
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
32Cevap
O yaş çocuğunun özelliği o. benim oğlum da öyleydi. Tek başına zor olur. Allah yardımcın olsun. Günlük dışarda gezdir. oynat, yor, yorulsun, bir de onunla sen de oyna, Kendini şartlandır. bağırmicam de. yazık çocuğa, savunmasız onlar. Allahın bize emaneti. Bize muhtaçlar
31 Yorumla
Soran+1 yılHaklisiniz ilgileniyorum aslinda el ve goz koordinasyonlari icin oyunlar felan oynuypruz cok egleniyoruz ama bazn srsim yukseliyo buda beni cok uzuyo
Bir sure etkisi olur. Sen onu dışarı çıkartıp enerji atmak için 1 2 saat dolaştır hergün; eğitici oyuncağı al; onu yalnız bırakmaya alıştır mesela beşikte ona klasik müziği aç. Kendi kendine kalmaya alışsın yoksa kucağından inmez. Akşam mutlaka banyo yaptır daha iyi uyusun diye ve tv tablet verme daha hiperaktif yapar onu
33 Yorumla
Soran+1 yılMuzik seviyo ama sadece erik dali dinliyo ve bu beni cok rahatsx ediyo dans ediyo mutly oluyo ama cocugum oyle bir muzik zevki olsun istemiyorum
Soran+1 yılCocuk sarkilarini denedim ama hic ilgilenmiyo sadece erik dalina tepki veriyo
+1 yıl9 aylık bebeğim var onu çok seviyorum ama konu uyku olunca uyumamak için direniyor ve eşimde sürekli işleriyle meşgul bizimle pek ilgilendiği yok kendimi çok yalnız hissediyorum tek başıma büyütüyorum çocuğumu ara ara annem destek çıkıyor ama bazen kendimi tutamıyorum bağırıyorum sonra çok içten ağlıyor kıyamıyorum yanından uzaklaşıyorum sakinleşip özür diliyorum ondan sonra yine aynı şeyler oluyor vurmak istemiyorum bu seferde kendime kızıyorum kendime vuruyorum kendine gel o bir bebek daha ne anlar diyorum beni sürekli yanında istiyor bi yere gittiğimiz zaman bile benden ayrılmıyor ne yapmalıyım ne yapmamaliyim
20 Yorumla
+1 yılAnne değilim yaşımda ufak, ancak küçükken annem de bana çok bağırıp kızardı hatta korkuturdu. İlerde sizden çekinmesini ve size yakınlık hissedememesini sağlayabilir bu yaptıklarınız. Daha çok küçük, bu yaşta sizden korkmasını sağlamayın lütfen.
04 Yorumla
Soran+1 yılKorkmasini istemiyorum ama istemeden oluyo
- +1 yıl
Baba yanınızda olmadığından onun eksikliğini hissedip agresif oluyor olabilirsiniz. Öncelikle bu durumu kendi içinizde aşmalısınız diye düşünüyorum. Oğlunuza da sürekli kucağa gelemeyeceğini şimdiden empoze ederseniz ilerde daha rahat edersiniz
Soran+1 yılSadece benden ilgi gorunce hep beni yaninda kucagimfa istiyo
- +1 yıl
Haklısınız, umarım doğru yol bulup bebeğinize daha sevecen davranabilirsiniz. Ama bunu sorgulayıp, yardım istemeniz bile çok güzel. İyi bir annesiniz
+1 yılbağırmasan daha iyi sen yinede sabırlı ol bak biz erkekler için en güzel sabır bu resimde gizli https://hizliresim.com/jy6oJ9
10 Yorumla
+1 yılBabası nerede bilemiyorum fakat bir an önce yanınıza gelmesi şart. Sorun sende değil sadece tek başına kaldıramıyorsun. İkinizin bakması lazım o bebeğe.
33 Yorumla
Soran+1 yılCezaevinde oyle kolay gelemez
- +1 yıl
İşin zor. Allah sabır versin. Biliyorum tek başına katlanmak zor ama sadece bebeğe bağırmamaya çalış. Bu, ileride onu kötü etkileyebilir.
Soran+1 yılBu yuzden burada cozum ariyorum onun dogru yetismesini istiyorum iyi bir birey olmasini istiyorum
sasirdinmii sen herkez bebek sahibi olmak isdio senin var sen bagriyosun.. cok yanlis öyle yapma güzel davran konus... ben cocukken hic sevgi görmedim ve cok cekdim sevgiii cokk önemlii bebegine cok ilgi sevgi ver
00 Yorumla
+1 yılTabii ki de kalici bir etkisi olur. En normal seylerde bile adamakilli konusamayip bagirip cagirmaya baslar yani düzgün bir iletisim kurmayi ögrenemez.
10 Yorumla
+1 yıltabikide korkar ve ileride özgüvensiz olmasina sebep olabilir. hayvan bile ani ses yükselmelerine tepki veriyor kaldi ki bebek mi tepki vermesin. ani ve yüksek sesten korkar bidaha yapma sakin.
00 Yorumla
+1 yılanne yi hep sever cocuk ama bılemedımmm bana bagıran bır kadın vardı 5 ysında oldugum zamanı ıyı hatırlıyorum durup dururken salakaca bagırmıstı annenın kucagından kalk :)
00 YorumlaAnnen ya da kardeşin varsa senin yanında kalabilcek sana yardimci olabilcek birileri iyi olur bir süreliğine kafanı dinlendirebilcek kadar
04 Yorumla
Soran+1 yılVar ama oglum kimseyle durmuyo
- +1 yıl
Alışır bir süre sonra bence denemelisin hiç çocuk sahibi olmadım ama 6 tane kardeşim var ve nerdeyse ben buyuttum onları alışır bir süre sonra inan bana biri olsa da sen yine ilgi ni sevgini esirgeme sadece sen çok çok ypruldugun da senin dinlenmene fırsat vericek biri olmalı
Soran+1 yılHaklisn asslinda benim kafam ne kadar rahat olursa o kadar verimli bir anne olurum uykusuz yorgun olunca belkide bu strrs beni geriyo
+1 yılTek baktığınız için yoruluyosunuz anlıyorum lakin daha küçücük bir bebek ilgiye ihtiyacı var. bir de kendinize biraz zaman ayırmaya çalışın o zaman düzelecektir.
00 Yorumla
+1 yılEn büyük yarayı senden alır
Sinirlerine hakim ol
Çok genç anne oldum , uyumam gereken gecelerde iki gün çocuk pışpışladım
Anlıyorum çok zor ama geçecek00 YorumlaBundan sonra yapmayacagina inaniyorum. Yalniz olup surekli bebekle ilgilenmek zor is. Her insan hata yapar. Bundan sonra yapma, o da korkmasin😀
10 Yorumla
+1 yılHatanın farkına varmışsın. Bir daha yapma. Kızdığın zaman ki o korku ve masum ifadesini unutmamaya çalış.
00 Yorumla
+1 yılBir yardımcıya ihtiyacınız var. Kalıcı bir etki olmaz korkmayın ama tekrarlamayın lütfen daha sabırlı olmaya çalışın. Allah kolaylık versin.
00 Yorumla
+1 yılSadece ilgi istiyor diye mi bağırdın? Ve sen bir annesin yazıkk.
03 Yorumla
Soran+1 yılBenden ilgi istedigi icin degil kendisine zarar verecek seyler yapiyo mutlu kusum yapma diyorum israrla devam ediyo sonunda yapma fiyorum sana diye ses yuksrliyo ama istensiz oluyo bu
- +1 yıl
Babasi yanimizda değil yazmışsın ama seninde desteğe ihtiyacin var manevi olarak birinin yaninda olmasi gerekli tek başına sorumluluk üstleniyorsun gerekirse psikolojik yardım al ama çocuğa bağırma o yaşlarda sözlü ve fiziksel şiddet gören çocuklar problemli oluyor.
Soran+1 yılCok seviyorum aslinda surekli beraber oynuyoruz dans ediyoruz mutluyum ama dedigin gibi kendime zaman ayiramadigim icin stres sanirim
bakamayacaksan dogurmayacaksin sonra psikopatlar cikiyir ortaya
24 Yorumla
Soran+1 yılSen gibi mi ben burada cozum ariyorum nasil verimli bir anne olabilirim diye
Soran+1 yılMadem cozum bulmucaksn cevap vermiceksin o zaman
+1 yılçok iticisin daha bu yaşta bağırıyosan ilerde döversin de ayrıca işin ne ya
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet bagariyorum kendine zarar verecegi zamn yapma doyorum diye dovme konusina gelince asla kiyamam en fazla poposunu isiririm
- +1 yıl
zombie momy
Gizli Üye(36-45)+1 yılAzarlamayın lütfen, yani uyarın en azından; gözlemlerinize göre eğer öyle farklılık varsa ilerlemesin ^^
Allah sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasip etsin.00 YorumlaEvet, oluşur.
Bazen bunalıyor olabilirsiniz ama sabırlı davranmaya özen gösterin.00 Yorumlaİleride cok daha hırcınlasabılır pskolojısı olumsuz etkılenır.
00 Yorumla
+1 yılCocuga bağırmak yerine bos bir odada bağırabilirsin bu ikiniz icinde iyi olur
00 Yorumlaözgüven eksikliği yaratabilir sürekli bağırırsan.. sürekli korkar insanlardan dikkatli ol
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 437 cevap paylaştı.
+1 yılkalıcı olur tabi ki sakın yapma öyle şeyler. doktora git destek al, annen falan yakınsa yardım etsin sana
00 Yorumla Çocuk bakmasını öğrenmelisin. Bağrılmaz ona, yaşı küçük. 2,5 yaşına kadar bebek gibi bakman lazım.
00 Yorumla
+1 yılBunu kesinlikle ama kesinlikle yapmamanı öneriyorum, çocukların bu çağlarda kişilikleri, karakterleri oturuyor, sürekli azar işiten çocukların ise özgüvenleri yerle bir oluyor.
00 Yorumla
+1 yılbak çocuğa bağırma bağırdığın her an onu güçsüz ve pırısık birisi olarak yetiştirirsin ve buda ileride onda güven problemi oluşturur senide anlayabiliyorum yani tek başına zor ama ailenden birisi yardımcısı olması grekiyor
00 YorumlaAzarlayacagina bir buyukle konusur gibi konus onunla o anlar seni azarlamak bagirmak cagirmak tabiki psikolojiyi bozar
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet olur çocuğun dişleri çıkıyor olmasın o yaşta arka dişler çok ağrır yazık zaten konuşamıyor anlatamıyor yapma ağrısı vardır
04 Yorumla
Soran+1 yılOda var tabi 1 haftadir dogru duzgun uyumuyo bende dinlenemiyorum belkide gerginligim budur
Cevap sahibi+1 yılAteşi ihsali var mı çocuğun 14aydan sonra çocuklar gece uykusu düzene giriyor aslında senin bebeğin rahatsız olabilir
Soran+1 yılIshal yok dr gittik hic bir sorunu yok oda dis dedi ama cok huzursuz hep mizmiz
Cevap sahibi+1 yılBazı çocukların dişleri hemen dışarı vermiyor ve buda ona acı çektirir arka dişler çok zor bazı çocukların 30 günde anca çıkıyor çıktıktan sonra ağrısı geçer
Gizli Üye(25-29)+1 yılSakın ama sakın, dikkat et. İçsel ezikik bırakırsın çocukta, bağırıldığında tepki vermez kaçar içine atar ilerde. Bu arada çocuğun erkek ve mavi gözlü mü acaba?
02 Yorumla
Soran+1 yılErkek ela gozlu
Cevap sahibi+1 yılpeki o zaman :D
+1 yılmutlaka olur bağırmadan halletmeye çalış yapacak bişey yok bütün çocuklar aynı...
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet dogru daha kotuleri var hatta onun gelecegini dusunmem gerek iyi bir birey olmasi icin ornek olmam lazim ona
+1 yılPsikologa git manyak kadın 14 aylik cocuga bagirilir mi hic sen ne bicim annesin 14 aylik cocuk akli yerinde degil nasil bagirabilirsin o cocuga bilincsiz yaptigi hareketlerden dolayı
10 Yorumla
+1 yılOlur tabikide yazık çocuğa ya bu konuda bir araştırma yapın ikiniz içinde faydası olacaktır
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 338 cevap paylaştı. güven ve şefkat arıyor zaten. bir süre overdose kucak yap.. sonra kendisi sıkılıp iner kucağından
00 Yorumla
+1 yılSenden anne filan olmaz moruk bakamayacaksan niye yaptınız
10 YorumlaOlur tabi bırdaha yapmayın o sizin herşeyınız olması gerekir☺️
02 Yorumla
Soran+1 yılOyle zaten uyuyunca bile ozluyorum o benim biricigim ama bir anda sesim yukseliyo isteyerek degil sonra cok pismn oluyorm ama agzim iste cikmis oluyo
Evet oluşturur, anne oldan önce bunları düşünseydin keşke
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılişin zor ama bagırma şiddettin illaaaaaaki kalıcı yönleri olur çoçukta
02 Yorumla
Soran+1 yılCok ugrasiyorum aslinda onu kirmamk icin ama yine cikiyo agzimdan
Cevap sahibi+1 yılsakin kalmaya çalış mimkün oldugunca.. seninde yapacagın pek birşey yok... ama biraz daha büyüyünce daha yaramaz olaaaaaaacktır
+1 yılÇocuğa Bağrılmaz üstelik 14 aylık bu şiddet sayılır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYapma, etkilenmesin yavrucak, biraz daha büyüsün düzene girer
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılolurr :-( sanırım yapma ya biliyorum senin içinde kolay değil ama dikakt et
00 Yorumla
+1 yılevet olabilir bu kadar bağırma sakin olmaya çalış
10 YorumlaBağırma çocuğa. Olabilir kalıcı etki. Aqü karısı.
015 Yorumla- +1 yıl
Aynen bağırma çocuğa kadın yoksa çocuğun bunun gibi olur 😀
- +1 yıl
Putinvodka gece gece güldürdün
- +1 yıl
Lan geçen ümraniye can park orda seni gördüm benzettim herhalde
- +1 yıl
Olm hiç bizi çağırma zaten
- +1 yıl
Kanka kötü birşeye başladım,
- +1 yıl
Morfin moruk,
Soran+1 yılBurda mi muhabbet ediceksiniz 😊
Soran+1 yılAynen bakiyorum sizden gelmis rahatsz etmiyim dedim ama muhabbet sardi sizi 😂
Olur tabi annesin sen dayancaksın!
00 Yorumlaoluşur. yapmamaya çalış.
00 Yorumla
+1 yılBağırma lütfen sabırlı ol ürkütme o daha cok küçük
00 YorumlaBulmuş yumuşacık Kucağı bende olsam bende inmem
00 Yorumla
+1 yılCami avlusuna bırak gitsin
04 Yorumla
Soran+1 yılAnnen Şu an pisman seni birakmadigi icin
- +1 yıl
Keşke bıraksaydı😂
Soran+1 yılKeske dimi kadinada yazik valla
- +1 yıl
Asıl bana yazık 😂
+1 yılTabiki olur
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbüyüdüğünde pısırık özgüvensiz olur
00 Yorumla
+1 yılYapmayın yazıktır.
00 Yorumla
+1 yılolmaz inşallah..
00 YorumlaPısırık olur
00 Yorumlafazlasıyla
00 YorumlaBagirma cocuga
10 Yorumla
+1 yılOlusur
00 Yorumla
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Bebeğime bağırıyorum istemsizce, onda kalıcı bir etki oluşur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar