Bebeğime bağırıyorum istemsizce, onda kalıcı bir etki oluşur mu?

14 aylık bir oğlum var ve çok hiperaktif geceleri uyumuyor tek başıma bakıyorum babası da yanımızda değil ve sürekli benim kucağımda olmak istiyor çok seviyorum ama bazen yeter artık diyorum ama üzülüp ağlıyorum sarılıyorum sonra bugün fark ettim azarlanınca çok korkuyor çok üzüldüm kalıcı bir etki olur mu o oğlumda?
Bebeğime bağırıyorum istemsizce, onda kalıcı bir etki oluşur mu?
Cevapla