
Size göre kardeşler arasında en fazla kaç yaş olmalıdır?

Bence en fazla 2-3 yaş. Çok yaş farkı olunca kardeş kıskançlığı (önlenmezse) daha çok oluyor. Ardaki çatışmalar da artıyor genelde. Yakın yaşlar daha uyumlular gözlemlediğim kadarıyla. Anne kendini hazır hissediyorsa sorun değil bence.
2 veya 3 ideal. benımkılerın arasında 5 ve 4 yaş fark var. Zor oluyor. Anne tam rahata kavuştum derken yine başa sarıyor. Aynı zamanada çocukların psikolojisi açısından az yaş farkı olmalı.
Eig için teşekkürler ✌
Ablamla aramda 4 yaş var kucuk kardesimle 2 en kucukle 5 gibi yani bu araliklar iyi gibime geliyor en fazla 4 olmali bence:)
Abim 28 ben 25
Cevap
36Cevap
Buyuk oglumla kucuk oglumun arasi 4.5 yas fena halde kiskanclik oluyor. kucuk olan daha 5 aylik ama evde firtinalar koparmaya yetti
Küçük kardeşimle aramızda 14 yaş fark var. Bir yaş fark olan gibi olmuyor aranız ama güzelde oluyor :D
Şu kadar yaş diye dayatma yapmaya gerek yok, bence çiftler maddi manevi olanaklarına göre bu yaş aralıgını ayarlasınlar
23 yaşımdayım ve bir kardeşim olucak :) çok komik bir durum ama yapacak bişey yok. :)
2 seneden az olmasi anne sagligi icin iyi olmadigi icin 2 diyorum abimle 4 yas var aramizda kucuklukte hep kavga ederdik. Yaşı daha yakin olanlar arkadaslik ediyo birbirine
benle abim arasında 2 yaş farkı var. Ama ben çocuğum olursa 3-4 falan yaş farkı olmasını isterim
Bizim 15 var gayet iyiyiz ama ileride ne olur bilemem.
2 veya 3 bence cocuklar arasinda yasin yakin olmasi daha iyi
Bunun o kadar olmali diye bir seyi yok Allah ne kadar isterse o kadar
Kız büyükse biraz fark olmalı. Sağolsun anne babalar öyle erkek çocuklar yetistiriyor ki, ablalarına abilik taslıyor kimi erkek çocuklar.
kaç olursa olsun farketmiyor kardeşlerin alayı kardeşim
Bizim aramızda 5 yaş var anlaşamıyoruz 2 yaş falan olmalı
Çok yakın olmalı bebislerin hepsi bianda büyüsün ler😊
Bunu annene sorman mantıklı olmaz mı? 😏 Doğurmasına da karışmazsınız herhalde?
1 yaş olmalı ki beraber büyüdükleri için, paylaşmaayı, kardeşliği öğrensinler
Saydığın sebeplere aynen katılıyorumda 3 çok az bence, en az 7 yaş fark olmalı
artık bu sizin yapmanıza bağlı
2 olmali bence fazla buyuk yas araligi olmasin
Bence en fazla 5 yaş olsa güzel olur 😊
6 yaş iyidir bana göre
pek bir önemi yok bence
Bizim 11 yaş var kedi köpek gibiyz
10 yaş
Biz 4 kardeşiz ablam 25 diğer ablam 23 ben 19 kardeşim 17 bu nasıl bir düzendir anlamadım :D
Çok az olmalı 1 veya 2 sene en fazla
Bizimkilrle aramda 4,5,10,22 yaş var iyi gibi ama
5 yaş iyidir.
3 güzel oluyor.
3 ten az olmalı.
2 ya da 3 yaş
5 iyidir 😌
4-5 yaş🎈
6 ideal
3 yas mantikli
2-3 Yaş fark olmalı
2 3 yaş iyidir
3-4..
3 ile 5 yaş idealdir diye düşünüyorum
3 yaş olmalıdır. Diye düşünüyorum.
5 ve 7.
5 diye düşünüyorum.
2 yas
2-3 yaş olmalı bence
Bir yaş en uygunu sene fazla olunca işler değişir
4 veya 5..
#kskanbağışlıyor
4-5 iyidir.
3le 5 arası
3-6 yaş arası olmalı
3-5 yas arası
#emre00
2 ya da 3
3-4 filan
3 - 4 yaş ideal.
5 yaş
10 yaş
9999
5 den fazla olmasin
4 yaş
5 yaş ideal
3 yaş olmalı
4-5 yaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar