Florida'da yaşayan 31 yaşındaki Kate Kachman'da 'hiperlaktasyon sendromu' var. Anne sütünün ortalama miktarından dört kat fazla süt üreten Kate, günde 6 litreden fazla süt sağıyor... Hiper-laktasyon yüzünden vücudu günde 6 litre süt üretiyor. Bu sendrom dolayısıyla dört aylık Keith'in annesi Kachman, oğlunun ihtiyacı kadar olan sütü ayırıyor geri kalanını ise paketleyip sütü gelmeyen annelere ve süt bankasına bağışlıyor. Her beş dakikada bir süt sağan kadın, ''Sütüm çok fazla. İş yerinde, otoparklarda, toplantı aralarında kısacası her yerde süt sağıyorum. Neyse ki çok anlayışlı patronlara sahibim. Ancak trafikte süt sağmam biraz komik görünüyor. Ne yapabilirim. Süt gelmeyi bırakmıyor'' diye konuşuyor. Kaynak : haberler. com
Eşinizin veya sizin sütünüz çok ise sütünüzü bağışlar mısınız?
Dinen kısmı hakkında bileğim yok ama anne sütünde ki hiç bir zenginlik hiç bir besinde yok. Ve annesiz büyüyen o kadar çok çocuk var ki , ya da sutu gelmediği icin çocuğunu farklı besleyen anneler. Bağışlarım elbette. Nimet esirgenmemeli
Süt kardeşliği diye bir durum var islamiyete göre. süt kardeşi olan kişiler evlenemezler o yüzden sütün kime gittiği bilinmek zorunda aksi takdirde ilerde kardeş evlilikleri olur. bu yüzden Türkiye de süt bankası kurulamadı.
Bağışlamayı düşünmem Dinde süt kardeş olayı var onu hangi bebek (ler) içtiyse benimkiyle süt kardeş olacak. Belki birgün rast gelip birbirlerini sevecekler dinen süt kardeşle evlilik haram
Türkiye'de böyle birşey olması tehlikeli olabilir Süt kardeşliği diye bir şey var ama bu sütler ne olacak yabancı ülkeye gönderirse nasıl olur diye düşünüyorum
En İyi Cevaplar