Denenmiş bir yöntem, pamukla mor ispirto sürülebilir.. Anında yaraları pekiştiren bir yöntemdir.. Peki başka neler var?


Aslında birşey yapmaya gerek yok, bebeğin salgısı açtığı yarayı onaracak kadar iyileştirici özelliğe sahip çünkü vücudu her türlü zarara açık olduğu için salgısı daha fazla iyileştirici bakteri barındırıyor.
Hic oyle olmadi vallahi bildigin vampir gibi emiyor arkadasimin bebegi
anne olmak kolay meslek değil, ama küçük vampir açtığı yarayı onaracak kadar da profesyonel. 🤣
Yok yahu ispirtoyu dokuyoruz aninda yapisiyor yara...
Şimdi şu var ispirto dediğin şey sağlıklı bir ürün değil o yüzden bebeğe zarar verebilir ne kadar temizlense de.
Yok yok birsey olmuyo ucup gidiyor... kesik yaralar icinde iyi ayrica.. ben parmagimi kestigimde mutfakta hemn batiriyorum ispirtoya aninda pekisiyor
Eşime bunun için izin vermem ama siz bilirsiniz ben garantici insanım işimi de eşimi de evladımı da riske atmam azıcık sıksın dişini anne olmak fedakarlık ister, o fedakarlık yaparsa bizde yaparız elbet. 😅
Eczanelerde satılan slikon meme ucu var. alıp kullanabilir arkadaşınız.
Tesekkur ederim
Rica ederim.
Emzirmeden önce soğan kesim koyuyorlar başında duyduğum ama uygulamadığım. Eğer yara oluşmuşsa da beyaz lahana ne hikmetse iyi geliyor birazcık.
Bebek sogani koklayinca emmez zaten🤣tesekkurler canm
Kesip*
Yok abla o koku gelmiyormuş oyle dediler ama dediğim gibi ben denemedim. Ben teşekkür ederim 😊
Eczanedeki kremler gayet faydalı ve bebeğe de anneye de herhangi bir zararı yok. Ona bakın derim
Cevap
20Cevap
kendi sütünle ovabilirsin. özellikle çatlaklara iyi gelir
Krem var kullan arkadaşım bende saglikciyim kadın doğumda birde ped kullan
Gogus ucu pedi mi?
bepantool kremi öneriyorlar bir de göğüs ucu için kapaklar var onlarda en azından göğüs ucunun kumaş ile temasını ortadan kaldırıyo ve acıyı hafifletiyo
Ne gerek var, kadin dedigin bir ömür emziriyor zaten 😂😂
Eczanede kremler var bunun için hatta birini adı bepanten, yazılışı farklı ama bu krem kullanılır genellikle
Yara olursa emzirmeye ara verir, bebeği manayla besler
Emzirmenin arkasına sütünü göğüs ucuna sürmek..
Kullanıcı memnuniyeti en yüksek ürün lansinoh
Meme ucu neden yara olucak ki?
Bebek emiyorya surekli cok sık araliklarla o yuzden oluyor... catlayip kaniyor
Tam aksine emdiği için nemleniyor olmalı. Bu durum bana ilginç geldi
Hic duymadinmi parmagini bile emse cocuk yara olur parmagi dusun gigus ucu yumusak bir doku ne kadar zarar gorur
Hayır duymadım.
Bilgi dağarcığıma yeni bir bilgi.
Ee anneler bu durumda ne yapıyor? İllaki tıbbi çözüm geliştirilmiştir
Lancinoh kullanilabilir. Basarili bir krem.
Tesekkurler
Gogus icin melhem var eczanede ondan kullan
Göğüs ucu kremleri var
Vazelin iyi gelebilir diye düşünüyorum
Demlenmis, sogumus cay ile pansuman.
Bebiş biraz daha emerse düzelir
Çok şükür geçti o dönemler unutun valla
Uzman bir doktora sor bnce
Vazelin sür ya da nemlendirici
pamukla mor ispirto sürülebilir zarar vermez mi
hiçbir fikrim yok..
Bu konuda fikrim yok
zeytinyağı
Çay sür
Cok ilginc ne yapiyo mikrop kiriyo biliyorumda yaraya iyi mi geliyor
Tesekkurler
Peki
Çay diye duymuştum
Demlenmiş soğuk çay
Kremi var sanirim
anne misiniz?
Vallahi bilemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar