Anne, çalışmalı mı yoksa evde çocuk mu büyütmeli?

Yarın bir arkadaşımız ( oldukça iyi pozisyonda olan) doğum iznine çıkıyor. Yüksek ihtimalle de geri dönmeyip , çocuğunu kendi büyütecek. Bilindiği gibi 6 ay ücretli sonrasında da isterse ilk çocuğu için 60 gün süreyle yarı zamanlı çalışabiliyor. Süt izni ise çocuk 1 yaşına gelene kadar devam edebiliyor.
Çalışan anne için şartlar oldukça zor anlayacağınız.
Diğer bir yandan çocuklar için de oldukça zor. En başta annelerinden mahrum kalıyorlar , disiplin edilmeleri daha zor oluyor ve düzenli bir hayatları (bakıcı yoksa) olmuyor.

Siz doğum yapsanız veya eşiniz doğum yapsa çalışmayı /çalışmasını ister misiniz?
Anne çalışmalı mı ? Evde çocuk mu büyütmeli ??
Anne, çalışmalı mı yoksa evde çocuk mu büyütmeli?
Cevapla