Oğlum sürekli meme diye bağırıp ağlıyor bu durumdan bıktım emzirmeyi kessem mi?

1,5 yaşında oğlum var emzirmeyi kesmek istiyorum aslında ama 2 yaşına kadar emzirmekte gerek nereye gidersem rezil oluyorum sürekli göğsüme yapışıyor meme diye ağlıyor araba olmadan dışarı çıkamıyoruz emzirmem lazım yoksa durmuyor gerçekten bırakıp bırakmamak konusunda çok kararsızım ama her yerde sürekli bağırıyor göğsüme yapışıyor
Oğlum sürekli meme diye bağırıp ağlıyor bu durumdan bıktım emzirmeyi kessem mi?
Cevapla