Bana zorla bamya yedirirdi annem başka yemek vermezdi 😊 Ama şuanda en sevdiğim yemekler arasında 😊

😄😄
" Annelik kutsaldır"

" Annelik kutsaldır"

Aslında haberi yoktu. Yani bezelye sevmezdim ama hiç sesimi çıkarmadan yerdim yemek istemememe rağmen. Ama en açığı kuru fasulyeydi. Her yediğimde kusuyordum. Her yıl 1 kere denetir ve her sefeirnde kusarıdm. 10 yaşımda yeşil olarak kustum. Slime'e benzer bir yapısı vardı. Neyse 12 yaşıma kadar vermedi Sonra yine yaptı ve ben bu sefer safra ağzıma kadar yükseldi ama kusamadım. Ondan sonra da asla vermedi. Bende yemedim. Ama benim çok sevdiğim onun ise hiç yapmadığı bir yemek var. o da Brokoli çorbası. Bayılırım ama yapmıyor.. :/
Ilkokulda sabah kahvaltı yapmak istemezdim. çaya ekmek içi batırıp zorla ağzıma sokardı yut yut bakim derdi kuzu , ölüm gelirdi onu yutmak :D
Ayy bende yapmazdım kahvaltı ya 😊
Yani az daha uyumak varken napsaydık yani kahvaltıyı :D
Evet dimi son dakka kalkar giyinip çıkardım ben 😄
Evet yaaaa :D
Sağol balım :-)
Rica ❤
Annem biz yeyince doyardı. Dayak yediğimizi hatırlamıyorum. Şevkat ve sevgiyi ondan öğrendik. Ama saçlarına ak düşmeden vefat etti. Bizim için çok ağır oldu ama şu anda düşünüyorumda, yaşayamadığı bir hayatta ufacık şeylere tutanacak alçak gönüllülükte kaç insan kaldı.
Hala zorla yedirmeye calisir sunudabye sunuda diye diye😊
Hâlâ cocuksun sen ondandır.
Annelik kutsaldır diyoruz ya işte 😊
Rica ettim
Cevap
40Cevap
😊😊bazıları da patatesleri kereviz diye masum çocuklara yediriyor onları esefle kınıyorum anne zulmüne hayır.
Kereviz leri patates diye😂
Haha ben anlamıştım oysaki 😄
😊yoksa sende mi he bu suçun ortağısın o guluşun altında neler yatıyor 😂
Bende evet ama benimkiler kerevizi patatesten daha çok seviyor 😄
😊yemesek ne oluyor anlamıyorum 😊altı üstü kereviz yani
Annem zorlamadı sanırım hatırlamıyorum ama aklımda anaokulu öğretmenim vardı. Soğuk ve kaymak tutmuş sütü zorla icirmek istedi o sırada sinek. düşmüştü içine ve ben icmemistim o geldi:)
Bamyayı ben de sevmezdim.. Hâlâ sevmem..
#Vesselam
:D Öyle birşey olmadı Annesiz büyüdüğüm için Babamile Dedem ne istersem yememi sağlıyordu :D
Kırmızı et. Ama annemden çok babam zorla yedirirdi.
Hiç hatırlamıyorum ne bulursak onu yiyorduk valla. büyüyünce insan seçiyor daha çok..
cocukken butun yemekleri zorla yedirirdi. hic aram yoktu yemekle falan.. ben sonradan boyle oldum :D
yok benim annem öyle baskıcı biri değil ne istersem onu yedim hep.
Ben ne varsa yiyordum sanırım. Deneme tahtasıydım mübarek.
İspanak...
Yersen temel reis gibj güçlü olursun yedim güçlü oldum.
Aynen bamya hiç sevmezdim, şu an en sevdiğim yemekler içinde, anneler yapınca zorla güzellik oluyormuş :)
Bana zorla kimse bir şey yaptıramıyormuş öyle diyorlar hala öyleyim
Yemek seçmezdim de ıhlamurdan nefret ederdim hala da öyledir.
Hangi yemek bilmiyom da dove dove yedirirdi qwq. simdi ise tamam oglum fazla yeme
Kahvaltıda peynir zeytin vs yerine illa omlet, sucuklu yumurta, menemen vs yerdim. Ama bir bakmışım ki arada balı yağı atmış ağzıma
Bamya ve pırasa yedirmeye çalışırdı yemezdim Dahalen yemiyorum
küçükken durumumuz kötü idi biraz o yüzden evde ne piserse yerdim şimdi de ayniyim yemek secmiyorum
Beyin salatası😄ıykk halada sevmem😏
O ne yaa
Bildiğin büyükbaş ve küçükbaş hayvanın beyninin salatası işte beyni sirkeli su da haşlıyorsun içine ince kıyılmış kuru soğan rendelenmiş havuç maydanoz zeytinyağı limon tuz işte
Vaay olsada yesek 😄
Asm havuç bozar işi o olmaz
Emin misin🤔
Tadı çok buruktur ama😄
Yoo aksine tam tersi havuç yakışıyor
Biz küçükken köyünün beyni basında kavga ederdim kim yicek diye severim beyni ama sade tuzla baharatla yedim hep
Hangi köyün
İlginç bende bamyaya bayılırım oldum olası😋
Beynin o buruk tadını sevmediğim için havuçla yerdim burukluğunu alsın diye
Köyün değil koyunun 😊
Hmm anladım 😊
Gözümün önüne geldi de koyunun beyni başında ben yicem hayır ben yicem diye kavga eden insanlar çok enteresan bir görüntü😄
Koyunun beyninin dibinde yapmayaydınız bari ne kafa kalmıştır ne beyin😅
Biz böyle yaptıkça koyunun beyni şişiyordu daha fazla kişi yiyebiliyorduk mesela 😄😄
Ohoo siz olayı çözmüşsünüz vallahi 😅
Tabii 😄😄
Hiç itiraz istemiyorum kurban bayramında seni saz ekibini sivasta görmek istiyorum😂😂
Saz ekibin büyüdü ya çoluk çocuğa karıştı artık herkes ayrı dünyada 😄 belki biz geliriz ailecek 😄
Onlarda işinin ehli ise fark etmez o da olur 😅
Zorlamazdı annem tutiş 😊
Yermiydin hemen aşkoş 🤗
Yooo sevmediğimi yemezdim annem de ısrar etmezdi tutişim 😘😘
Oyy o anneyide öperim 😘😘
Annem de seni öper canımın içi ❤ 😘
Bamya yedirmeyi banada çok çabaladılar da olmadı 😂
yıllardır bamya yedirmeye çalışır ama hala başaramadı :D
Çocukken ne varsa ağzıma tıkardı şu an öyle bir tiksiniyorum ki sebzelerden
Hiç, hatırlamiyorum
Demekki hep yemissin
Bamyayı niye sevmiyorsun sen. bamya güzeldir.
Bamyayı çok severim ben
Bana da annem zorla ıspanak yedirirdi.
Bütün her şeyi zorla yedirirdi
Zorla somon yedirirmiş. Şu an bayılıyorum.
Beni hiçbişeye zorlamadı annem
Kapuska :/ korku filmi gibi.
Pırasa! nefret ederdim
Kele paça hala sevmem
Bana yemek yedirmeye çalışan biri olmadı.
öyle bir şansım olmadı
tanımadan 2side öldü
Ekmeğin arasına bal sürüyordu ağlayarak yiyordum
Bizde öyle bişi yoktu yemezsen aç kalirdin
Evet
Yumurtayı zorla yediriyomuş 😌
Yokmuş, ben kendim yermişim 😃
Kusacagimi bildigi icin hayir d
yemek değil de hergün peynir süt
Annem zorla yemek yedirmezdi 😃
lanet olası pırasa hala da yemem sevmem :D
genelde yemeklerimi zorla yedirirdi zaten
Kusacagimi bildigi icin hayir d
Hatırlamıyorum zorla yedirdigi yemek var mıydı
zorla degilde severek olsa iyi
zorla et yediriyodu 😂
herseyi zorla yediriyoduki 🙏
Zorla birsey yemezdim
havyar. zorla yedirirlerdi.
Pırasa...
Ispanak yemeği 😰😨
Hep zorla yemek yerdim zaten
Karikatür güzelmiş 😃
Ispanak
annem yok
sebze turu şeyler
patates püresini 😒
hepsine xorladı
İspanak
Şehriyeli çorba
Ispanakkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar