Bu konuların babadan saklanması durumunda; * Anne-Baba arasında ebeveynlik ilişkisi bozulur. * Anne çocuğa dürüstlük dışı şeyleri öğretmiş olur. * Çocuğun, babaya mesafesi artar. * Anne-baba arası evlilik güven ilişkisi zarar görür. * Çocuk bazı şeylerin aileden gizlenebileceğini öğrenir. * Önemli bir durumda anne bütün riski kendi üzerine almış olur.
Bir annenin çocuğuyla ilgili önemli durumları babasından saklaması sizce ne derece doğrudur?
Yani bazı durumlarda babanın asla taviz vermeyeceği konularda saklamak en doğru sonuç olabilir. Bu işi sessiz sedasız halletmek en doğrusu burda anneye çok büyük görev düşüyor annenin kızını ya da oğlunu yaptığı hatadan ötürü bir daha tekrarlamaması için seni babana söylerim gibi bir tavır alması hatta söylemesi çocuğunun gözünde kendini itibarsızlaştırmış olur en büyük zararı kendine verir artık çocuk annesini bir ebeveyn olarak görmeyecek kendisinin yetersiz olduğunu düşünecek ve kaale almayacaktır. Tek korkusu babası olacaktır. Kısacası otorite eksikliği olan anne modeli bu durum ilerleyen zamanlarda başıboş bir birey olmasına neden olur çünkü her ne kadar evin reisi babada olsa çocuk için anne daha önemlidir kişisel gelişimi için bu yüzden anne otoriter ve donanımlı olmalı
Gülmekten mi katılıyorsun yoksa gerçek anlamda mı katılıyorsun😅çünkü başta soruyu anlamadım🤔farklı bir açıdan görüş yazdım😊 Sonradan jeton düştü 😄 Çocuk ortak payda olduğu için bir sorun olduğunda eşine mutlaka danışmalıdır
Yok senin acından düşünününce de katılıyorum 😊 acaba anne o zaman itibarsizlasmis mi oluyor diye ama bu seferde ccouk nasılsa annem saklıyor diye babayı dikkate almaz. Saklamasan çocuk bu sefer anneden de uzaklaşır babadan da korkar dışarıya yönelir. Kısacası çocuk yetiştirmek büyük sorumluluk 😊
Gizli olmamalı ama denge olmalı. Örneğin bir kız çocuğu hep aman ayıp, günah, baban duymasın, o görmesin bu bilmesin diye diye büyütülürse, ergenlik döneminde regl olduğunu babasından gizlemek isteyebilir. Bu durum anne tarafından baba ile paylaşıldığı zaman, kız utanç duyabilir ve sırrı ifşa edildiği için öfke duyabilir. Başından itibaren baba ile sağlıklı bir ilişki kurmasına engel olunmuş ise sıkıntı büyük olur. Dengesiz, sağlıksız, saçma bir ilişki yumağı ortaya çıkar
Babaya bagli bence vee ne derece onemli olsuguna. Ama anlayisli bir baba olursa cocukta zaten biseyleri saklama gereksinimi duymaz. Bidee annesinden bile saklayanlar varr. Bence aile ne kadar anlayisli olup cocugu dinleyip dogru yolu bulmasjnda yardimci olursa cocuk da o kadar aileden biseyleri gizlemez
Dogru degil tabi ki ama genelde cocuklar babalarindan cekinirler bana kizabilir kotu seyler yapabilir diye ama eger anlayisli bir babaysa tabiki bunu saklamamak en mantiklisi
Ben herşeyi söylerim kuzu , benim kadar babasının da hakkı var ki hatta daha çok. anne adıyla dğl baba adıyla anılır çocuklar , tabiki baba da gerekli sorumluluğu almalı edep verirken :-)
Doğru değil, ne olursa olsun babası olarak doğruyu bilmeye hakkı var. Anne bi' şekilde uygun zaman, uygun dille durumu anlatmalı. Çocuğuna da bunun yanlış olduğunu babasına uygun bir dille anlattığını söylemeli.
Babası duyana kadar doğrudur. Baba duyarsa işte o zaman kötü olur. Babanın her şeyden haberi olmalı. Kızının regl dönemine girdiğinden bile haberi olmalı. Anlaşmak için bu şart.
Bence babadan saklandigi icin degilde annenin coze bilecegi konular oluyor gereksiz yere gerginlik olmasin diye ama önemli konular elbette aile icinde konusulmalı ki bu davraniş cocugun ilerki hauatinada etki eder
En İyi Cevaplar