Eşinizle doktora gidiyorsunuz ve ikiz veya üçüzünüz olacağını öğrenmeniz ne yaparsınız


1 tanesini hayal etmeye calisiyorumda yok ya ben babalik yapamam sorumluluklardan kacan cocugum olgunlascak bir halimde yok 20 olduk hâlâ bir ciddi iliskiden uzak duruyorum birde evlenip cocuk yapmak en buyum korkum umarim bu fikrim zamanla degisir.
bunu duyduğumda ağlardım. Allah'a şükreder ve eşime sadakatim sevgim daha daha artardı. Düşünsene kendi kanından canından iki tane birey geliyor.
Bu arada fotograftaki bebekler çok tatlı
yorumunu beyendim gelecekteki babalar gününde kutlu olsun
daha baba degilim ama
biliyorum gelecekte dedim farklindaysan
özür dilerim
Özür dilenecek bir durum yok iyi akşamlar
iyi akşamlar
İkizlerime hamileyim ben ilk duyduğumda çok tepki vermedim açıkçası ama eşim bayağı ağladı falan😊
ayy ne kadar güzel ya :-)
isimlerini seçtinizmi tatlı anne adayi :-)
Adları Emir ve Mira olucak😊
ikiz bebeklerim olmasını isterdim ikisini aynı anda büyütürsün oh mis
Cevap
16Cevap
harika birsey ya hangisine bakacagimi sevecegimi bilemem kucagimdan indirmem cok guzel birsey ya tarihi yok onu anlatacak bir cumle bulamiyorum ALLAH herkese o duyguyu yasatsin diyorum
amin inşallah darısı başına ozaman
benim olmadigini nerden anladin ki :)
kelimelerin ele verdi
ama bir tane kizim var :)
Allah bağışlasin
Eşime sarılıp elinden tutarak alnından öperdim ben. Belki de hayallerimdeki gibi olursa sevinçten ağlardım orada..
beklenen cevap işte :-)
Allaha herkese nasip eder inşallah öyle düşünmeyin
amin :-)
Süpeeeer.. :)
Ama işte zorlu ve uykusuz günler bizi bekliyor olacak, o bakımdan biraz ürkütücü.. :D
Olabilir, sevgilimin 3üz kız kardeşi var çok güzel olur hepsi toptan biter ya :))
ay cok güzel harika bisey ya benimde olsun isterim cok güzel ya
amin inşallah
Aynen böyle olurum 😅😅😀😀https://i. resimyukle. xyz/AW3x5. gif
😂😂
😅😅😂😂 demi
bence çok özel bir şey kendimi şanslı hissedip mutlu olurdum 🤗
bende öyle olurdum heralde
Çok mutlu olurum ailem de genetik var bende de olma ihtimali kuvvetli
bizdede ikiz çok ya bende istiyorum hemde çok gerekirse tüp bebek bile düşünüyorum
Hayırlı evlat nasip olsun
Bankadan kredi çekerim daha fazla çalışırım mesai yaparım para lazım
orası öyle ama duyduğunda tepkin ne olur ne hissedersiniz
Tövbe de lan nefret ediyorum bebeklerden bir bile fazla
merhabalar. size bir şey sormak istiyordum. ikiz gebelikte 20. hafta da şöyle elektirik şoklaması gibi sancılar var. anlık ve çok az oluyor ama kötü bir his veriyor. yardımcı olur musunuz, lütfen...
Hepsine aynı anda nasıl bakıyim ya kedi mıyım ben 😂😂😂 Sırayla gelsinler
Istersen ikisini ben dogurayim derim. Ne yapcaz hasta misin
ikiz veya üçüz babası olduğunu hayal et bee😐😳
İkizim olmasını çok istiyorum
🙈 ikiz bebeğim olucaktı
geçmiş olsun canım
:'(
Ayy yok yanlış anladın 🙈🙈 Yanlış yazdım ilkini, onu düzeltmek için uğraştım sonra başka türlü anlaşıldı 🙈 tüh neyse
İkizler cok tatli olurdu
Sevinçten ağlardım muhtemelen..
ya çok mutlu olurduuuumm
sevinirim :D
davulcu zurnacı tutar oynarım :D
bayılırdım heralde şoktan
Dünyanın en mutlu insanı ben olurum.
üçüz değil de ikiz olmasını isterdim.
Sevinir ama bu yaşam şartlarında korkardim
Olabilir genlerimizde var bizim normal karşılarım
Sinirimden catlardim. heralde
çok şaşırım sonra doktora yürürürm
neden
Çok şaşırırdım heralde😀
Aman allahım sevinçten havalara uçarım
Cok tatliss :)
Ben aglamistim :(
aaa ikizlerinmi var
ayy ne kadar güzel Allah bagislasin
Çıldırırım
Yaşamadan bilemem
Tüp bebek ve ya aşılama oluyo
Keşke yapmasaydım
bayilirdim oracikta
aman ha..
Tam istediğimden. :D
Sevinirdim😀
Mutlu olurum
mutlu olurum...
Mutlu olurum :)
Korkutucu
Oleyyy
Hayırlısı
Şok olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar