Eşiniz doğuma girdi ve doğumda beklenmeyen bir durum oluştu ya bebeğinizi seçeceksiniz ya da hanımınızı. Tercihiniz ne olurdu?

Severek evlendiniz mutlu bir evliliğiniz var. Ve bir gün o beklediğiniz an geldi eşiniz hamile. Sorunsuz bir hamilelikten sonra sıra doğuma geldi. Anneler bir doğurur babalar dokuz doğurur. Doğumhane'nin önünde bekliyorsunuz ve bu iş beklediğinizden uzun sürdü. Birden içeriden doktor çıkıyor ve "Doğumda beklemeyen komplikasyonlar oluştu. Çok üzgünüm. Ya anneyi kurtarabiliriz ya da bebeği. Seciminizi yapın ancak annenin yaşama oranı bebeğinkinden daha düşük." dedi. Bir karar vermek zorundasınız, zaman sizinaleyhinize işliyor. Allah göstermesin hepimizin başına gelebilir ama böyle bir durum olursa tercihiniz kimden yana olur? Aynı yastığa baş koyduğunuz sevdiğiniz kadın mı yoksa dünyaya gelecek güzeller güzeli bebeğiniz mi?
Eşiniz doğuma girdi ve doğumda beklenmeyen bir durum oluştu ya bebeğinizi seçeceksiniz  ya da  hanımınızı. Tercihiniz ne olurdu ??
Eşiniz doğuma girdi ve doğumda beklenmeyen bir durum oluştu ya bebeğinizi seçeceksiniz  ya da  hanımınızı. Tercihiniz ne olurdu ??
Eşiniz doğuma girdi ve doğumda beklenmeyen bir durum oluştu ya bebeğinizi seçeceksiniz  ya da  hanımınızı. Tercihiniz ne olurdu ??
Eşimi seçerim
Bebeğimi seçerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eşiniz doğuma girdi ve doğumda beklenmeyen bir durum oluştu ya bebeğinizi seçeceksiniz ya da hanımınızı. Tercihiniz ne olurdu?
Cevapla