Severek evlendiniz mutlu bir evliliğiniz var. Ve bir gün o beklediğiniz an geldi eşiniz hamile. Sorunsuz bir hamilelikten sonra sıra doğuma geldi. Anneler bir doğurur babalar dokuz doğurur. Doğumhane'nin önünde bekliyorsunuz ve bu iş beklediğinizden uzun sürdü. Birden içeriden doktor çıkıyor ve "Doğumda beklemeyen komplikasyonlar oluştu. Çok üzgünüm. Ya anneyi kurtarabiliriz ya da bebeği. Seciminizi yapın ancak annenin yaşama oranı bebeğinkinden daha düşük." dedi. Bir karar vermek zorundasınız, zaman sizinaleyhinize işliyor. Allah göstermesin hepimizin başına gelebilir ama böyle bir durum olursa tercihiniz kimden yana olur? Aynı yastığa baş koyduğunuz sevdiğiniz kadın mı yoksa dünyaya gelecek güzeller güzeli bebeğiniz mi?
Eşimi seçerim
Bebeğimi seçerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eşiniz doğuma girdi ve doğumda beklenmeyen bir durum oluştu ya bebeğinizi seçeceksiniz ya da hanımınızı. Tercihiniz ne olurdu?
Böyle bir durumda doktorların böyle bir şeyi aileye sormaması bile gerekiyor yani kadını canlı canlı ölsün diyip bebeği kurtar diyende çıkacaktır. O zaman bu karara sadece eş değil kızın ailesi de görüş bildirmeli. ya da böyle bir durumda doğum öncesi kadınında rızası alınmalı. Çocuk bir daha olabilir. Ama eş göz göre göre hadi güle güle diyememeli insan.
allah gostermesin ama cocugu secmesini isterdim esimin sonucta bir daha cocuk yapmak tehlikeli olurdu. Cocugum icin canimi vermek isterdim heralde esiminde cocuguma en guzel hayati bensizde olsa yasatmasini cocuguma onu sectigimi anlatmasini isterdim.
dünyada baba olmaktan daha büyük bir hayalim yok.. ama eşim bir daha çocuk doğuramayacak dahi olsa eşimi seçerim.. ben yavrumun acısına dayanırım ama eşimin ailesi dayanamayabilir..
Doktorlar böyle bir tercih yaptırıyorlar mı bilmiyorum, varsa böyle bir şey bunun kararı anneye bırakılmalı, doğumdan önce konuşulmalı. Babaya bir tercih yapma zorunluluğu yaşatılmamalı, çok ağır. Anne ve baba olmaya karar vermişsek ikimiz de tercihi bebek olmalı. Tekrar yaparız kafası çok çirkin.
İkisini de şeçemem o vebali alamam doktora bırakırım duruma göre karar verir degilse vicdandan ölürüm ama ikisini de yaşatacak organ varsa verirdim yani ölsem bile onlarn yaşaması için çalışırım
benim guvendigim kisiyle cocuk yapmisimdir zaten babasi hem anne hem baba olur ha olu dogar veya yasama sansi cok dusuktur oyle kabul edebilirim Allah daglara taşlara ama her gun olmektense 1 gun olmeyi yeglerim
Ben çocuğu secersem sadece tek bir çocuğum olacak ama eşimi secersem başka çocuğum olabilir artı aşık oldugum kadından vazgeçecek değilim düşük yaptı farzedip tereddüt etmeden esimi secerim
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Anketler > Eşiniz doğuma girdi ve doğumda beklenmeyen bir durum oluştu ya bebeğinizi seçeceksiniz ya da hanımınızı. Tercihiniz ne olurdu?
En İyi Cevaplar