Sen o kadar taşı, acı çek, besle ilk dediği kelime "baba" olsun.
Var mı böyle bir dram?
Var mı böyle bir dram?
Kesin bilgimi bilmiyorum ama anne diyen çocuğun konuşmayı daha geç öğrendiği ve konuşma bozukluğu yaşadığı söylentisi vardı. Sonuçta heceleme olarak bir bebeğin ba-ba demesi an-ne demesinden daha kolaydır.
Eyvah tamam o zaman :)
işte bunlar hep alt ust olan hormonların sonucu:)) allah kurtarsın ne dıyelım:)
Anne lider ruhlu :)
Teşekkür ederim 😇
Rica edrim
Bence dram değil. Onun ilk kelimesine canını verirsin sen bırak dramı o düşünceye bile girmezsin.
Benim oğlum 4 aylıkken anneanne dedi daha sonra anne dedi şimdi ise bana abla diyor.
Baba demesi onlar için daha kolay geliyor diye öyle ondan anneler fazla dert etmesin😂
Cevap
8Cevap
çocuğum olsunda
önce anne desin
ama konuşşun
onun o tatlı sesini duyayım
ne olacak ya..
Olur umarım :)
Bilinçli şekilde söylemiyor ki onu, hem telafuzu daha kolay anneye göre.
desin ne olacak Allah'ım çok şükür çocuğum konuşmaya başladı denmesi iyidir böyle dramlık yapacaklarına
Siz sadece taşıyıcısınız çocuğun sahibi babası
Hiç bebeği olamayanlar var
baba demek daha kolay ondan : D
bunu başardım ben ((:
abartma kız
kiyamam ya 😃😃
Ne alaka la
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar