Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılÇocukları annenin büyütmesi taraftarıyım. Çok mecburi bir durum olmadıkça değil ki tanımadığım elin bakıcı kadını, kendi anneme bile bırakmamaya özen gösteririm. Bu güvensizlikten de değil, herkesin çocuk yetiştirme terbiye verme şekli başkadır. Dayımın çocuğuna anneannem bakmıştı, çocuk bildiğin sivas ağzı ile konuşuyordu. Aradaki uçurum gibi yaş farkı dolayısıyla da kuşak çatışması yaşanması ve ağlayan çocuğu susturma metodu olarak eline cikolata verilmesi gibi belli yaşın üstünde insanlarda doğal karşılanabilecek ama çocuk eğitiminde kesinlille yanlış olan şeyler olabiliyor.
Bir akrabamız bir eve gidip çocuklarına bakıyordu. 2 aylıkken aldı çocuğu şimdi 3 yaşında. Çocuk kadına anne diyordu, kadın zor alıştırdı anne demesin de bari anneanne desin diye. Çocuk atesli2hastalık geçirdi bir kez, gece aramışlar kadını nolur gel seni sayikliyor diye, anne için ne kadar üzücü olması gereken bir durum. Ben çocuğumun bana en çok ihtiyacı olduğu zamanlarda yanında olamadıktan sonra, yemişim kariyeri.41 Yorumla
En İyi Cevaplar
valla bende borakamam çocugum kariyerımdn önmli olur ablam bakıcı tutmuştu tabi evden kamera vardı ve bıara kameralar bozuldu o sure zarfnda ağzndn kaçrmş bozuldu dıye de sonradn duzlnce unutmş duzelttık demeyı ızlemiş kameradan çocugu aç brakmş ve çocuk kız artı 1 yaşında meyvelerı kesıp yerlere atyomuş çocuk etı köfteyı yerlerdn toplayarak yıyomuş ya bıde çocuga odana git dye bagırıp duryodu goruntulere baktmda bn bıle korktum nasıl bir bağrmaktır ya cocuk bldgn onu gorynce korkuyodu artk
12 Yorumla
+1 yılhem ben hem de eşim çalışıyorsa mecbur bir yere bırakmak gerek ama bunun bakıcı olması gerekmiyor :D anam veya kaynanam baksın :D baldız varsa o baksın :D niye tanımadığım etmediğim birine bırakayım ki :D
iş durumuna göre iş yerine götürürüm :D iş yerinde güzel kızlar varsa onların eline bırakırım 8)
erkek ise büyüdüğünde havasını atar 8)11 Yorumla
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 344 cevap paylaştı.
+1 yılEmanet edebilirim
12 Yorumla- +1 yıl
Sikinti yok kamera takariz 😀
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
89
Cevap
38Cevap
+1 yılÇok zor. Güvenmem bakıcıya falan.
Ablamın ve abimin çocuğuna da annem bakıyor..
Zaten geçen gördüm bakıcının biri çocuğa şiddet uyguluyor tabii bunu aile gizli kameradan görüyor çıldırıyor.. Çıldırmamak elde değil..26 Yorumla- +1 yıl
Bende ilk 2-3 yıl bakarım herhalde
Sonrası kreş mi olur yoksa annelere mi emanet ederim bilmiyorum..
Biliyorsun evlenince başka bir şehre taşınabiliriz annemizden uzağa :/ - +1 yıl
En mantıklısı o, başka bir çare gelmiyor aklıma
Olmadı annemi babamdan ayırır yanıma getirtirim
Evladım için bu günaha girebilirim sanırım
(Babam duymasın beni tövbe kocaya falan vermez) :D - +1 yıl
Hadi bakalım şans seninle olsun bal :d
unutma bu yolda her yol mübah :D
Ele ayaga gelene kadar yaninda olmak pismanligi azaltir en guzel zamanlarini kacirdim diye hayiflanmsmis olursun birde bakicidan evvel derdini anlatabilmeli cocuk diye dusunuyorum tabiki secici olacaksinizdir yinede cocukda anlamali sevip sevmedigine karar verebilmeli
10 Yorumla
+1 yılAslinda oyle zor bir meslek ki cocuk bakmak.3 yıldır bu isi yapiyorum. annelerinden daha yakinim onlara. beni daha fazla goruyorlar aile figurunu sadece aksamlari tadiyorlar. onlarin farkli bir bakis acilari var ki gulermisin aglarmisin bu duruma bilmiyorum. benim evladim olsa bakiciya emanet edermiyim hayir! hem guvenmem hem cocugum benden uzaklasir istemem.
10 Yorumla
+1 yılgüvenemem ya bakıcıya falan bırakırsam da evin her yerine kamera koyarım ya da bakıcılık yapacak olan kişiyi uzun bir psikolojik testten geçiririm
42 Yorumla- +1 yıl
yeap ;)
+1 yılNasip olursa büyük ihtimal ben büyütürüm ya da annelerden birine emanet ederim bakıcı olsa bile tek bırakmam diye düşünüyorum. çok güvenmem lazım kuzum
22 Yorumla- +1 yıl
Aynen kuzu :-)
+1 yılEtmem.. buna müsaade etmem.. çocuklar annelerinin elinde buyur teyzenin babaannenin mürebbiyenin elinde değil.. hangi kariyer hangi para layıkıyla yapılmış annelikten değerlidir.. zeytin ekmek yerim ben arkadaş!
512 Yorumla- +1 yıl
@annemon94 en azından babam deyince gözleri ışıldar... ne var demez😉
- +1 yıl
@annemon94 sen çalış kazık kadar olmuşsun niye bakıyorsun ana ata eline
- +1 yıl
@annemon94 ya bırakalım şimdi kırkı sekseni.. istesen çalışabilirmisin çalışamaz mısın ondan haber ver sen..
- +1 yıl
Hayatın özü madde değildir. Ruhdur.. Tanrı parçacigidir😉
- +1 yıl
@annemon94 iki oğlum var küçük hanım😇
- +1 yıl
@annemon94 konumuz benim çocuklar olmamalı.. onların geleceği garanti altında çok şükür.. Maddiyati hayatınıza kılavuz yaparsanız kaybedersiniz.. iyi akşamlar dermanim yok daha tartışmaya..
bakıcının yanında degil ama hep beraber cocukların bulundugu ve duzenlı olarak kontrol edebilecegim bir yer olabilir veya guvendigim annem gibi kişilerin yanında malum herkes anne babalı büyümüyor ki bence hele zamanın şartlarında bir cocuk illa anne baba ile büyümeli diye bir kaide oldugunu sanmam
10 Yorumla
+1 yılTürk milletinin milli bakıcıları anneanne ve babaanne dir :D
71 Yorumla
+1 yılÇocuk en iyi annesiyle birlikte büyür. Ama annede psikolojik ve eğitim olarak o çocuğa gereken katkıyı verebilecek düzeyde olması gerekir. Bütün bu planlama ları yapmadan çocuk sahibi olmanın adı sadece üremektir.
30 Yorumla
+1 yılBugün haberlerde izledim. Türk aile ukraynalı bakıcı tutmuş evdeki kameralardan izlenince bakıcının çocukcagızı dovduğunu görüyorlar. Nutkum tutuldu. O yüzden bu işe sıcak bakmıyorum. Benim evladımı ben büyütmeliyim
20 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 842 cevap paylaştı. 9 yıl evdeydim şu an ilk kez 1 hafta iş seminarı icin şehir dişindayım ve şükür ediyorum cocuklarımın yanında kaldıma ve şu an yine güzel bir işe başladığıma cok şükür. Para herşey demek değil cocuklara o sevgiyi ilgiyi ve zamani vermek çok güzel
10 YorumlaÇocuklarımı kendim büyütmek isterim her anını her hareketlerini kendim görmek isterim. İlk adımlarını atarken konuşurken ilk kez gülerken yanımda olmasını isterim. Onlar okula başladıklarında bende kariyerime devam ederim🤗
10 Yorumla
+1 yılguvenmek zor kuzum neler duyuyoruz.. kaynanama bile guvenmeyebilirim sadece annem ve ablam ❤
16 Yorumla- +1 yıl
esimin aslanlar gibi yetistigini dusunursem olabilir tabi😃 ama once bir eşi gormek lazim😄
- +1 yıl
kovacaksan niye evlendin kizim😃
- +1 yıl
😄😅😅
+1 yılbende cok zor durumda olmadığım halde ne anneme nede kaynanama birakirim çocuğumu ben yetistirmek istiyorum zaten tuzum kuru çocuk gelisimci oldugum icin 2sene calismam 3yasina girince kreşte çalışırım çocuğumda gözümün önünde olur
10 YorumlaEğer çocuğumu bakıcıya bırakacaksam hiç dünyaya getirmem eğer dünyaya getiriyorsam da her anında yanın da olmak içindir ne maddiyat ne de kariyer hiç biri benim can parçamdan önemli olamaz
24 Yorumlayahu ben anasına bile bırakırken korkuyom ne bakıcısı
12 YorumlaCocuk yapicaksam kendim bakarim bakamicaksam yapmam. Sonra haberlerde görüyoruz neler oldugunu. Öyle bir durumda sanirim kontrolü direk kaybederim. Artik bakiciya nolur bilemem
10 Yorumla
+1 yılvalla edemem canım... kendim bakarım... birtanecik cocuğum var zaten... anne gibi kimse bakamaz... annemler ihtiyacı. olunca bırakırım.. ama bir başkasına aslaaaa
10 Yorumla
+1 yılbenim bir hayatım var çocuğumun bir hayatı var hem çocuğuma vakit ayırıp hem de kariyer yapabilirim babası nasıl yapacaksa daha fazlasını buna gönülden inanıyorum
14 Yorumla- +1 yıl
selam canım
- +1 yıl
evliyim ben xd
- +1 yıl
ne evlisi be bu yasta ateşinmi basti ☺☺☺
- +1 yıl
evli kadınlara yazma bence iyi geceler
Mümkün değil çocuğumu bakıcıya emanet edemem gerekirse mesleğimden ayrılırım ama genede onu ben büyütürüm
20 Yorumla
+1 yıledemem kimseye güvenmiyorum acikcasi savunmasiz bir bebege hic tanimadigi birinin bakmasi cok saçma kendim bakardim
20 Yorumlaçalışmak zorundaysan ailenden de bakacak biri yoksa mecburen bakıcıya baktıracaksın. bayılıyorum böyle ütopik cevaplara ya.
10 Yorumla
+1 yılBakıcıya güvenmem. Çocuğum olursa kreş çağına gelene kadar çalışmayıp ben bakarım. Sonra annem bakar. En güzel zamanlarını göremeyeceksem, bebişimi mıncıramayacaksam ne anlamı var? 😂
10 Yorumla
+1 yılBelli bir yaşa kadar kimseye emanet edemem 1. sirada gelir. Devletin ucretsiz izin hakki 2 yil. Sonrasinda mecburen bakici kres veya anane babanne
10 Yorumla
+1 yılGözümden sakınıyorum nasıl emanet edebilirim ki bakıcıya asla bırakmam kimse anne gibi bakamaz sabır ve şevkat gösteremez...
10 Yorumla
+1 yılGarı dediğin;
Tarhana çorbası pişirmesini bilecek
Miranda Kerr gibi olacak
Çocuğuna da kendisi bakacak
Nokta 😃😂13 Yorumla- +1 yıl
sen zaten brad pitt
delikanlı dediğin
kadına garı demeyecek - +1 yıl
@womanwoman aynen bebeğim
Brad Pitt in adı çıkmış
Asıl yakışıklı benim halbuki 😉😃 - +1 yıl
Ohaaa
Bütün sümüklü Kibariye kılıklılar eksi vermişler zilli haspalar 😃😂
Bu devirde kimse kimseye güvenemiyor. Mecbur olursam kendi evimde bakılmasını ve kamera yerleştirirdim.
10 Yorumla
+1 yılBir çocuk ailesi ile büyümeli, eğitim ailede başlar herzaman ve çocuklar ailesini örnek alır.
30 Yorumlabırakırım. çocugumun gelecegi için çalışmak zorundaym
20 YorumlaKimseye emanet etmem, guven meselesi degil bu. Çocuğumu ben büyütmeliyim
20 YorumlaAsla kimseye güvenmem o büyüdüğündede kariyerimi yaparım
20 Yorumla
+1 yılbakıcıya para veremem. Annem ya da kaynanam bakıcak.
20 Yorumla
+1 yılHaberleri izliyoruz malum:/ durum vahim.
Uzun yıllardır tanıdığım biri ise olabilir ama eğer değilse sanırım ailemiz dışında kimseye emanet edemem:)10 Yorumla
+1 yılYabancı kimseye emanet etmem ancak annem veya kayinvalideme bırakırım
20 YorumlaBence çocuğu anne büyütmeli o şefkati yaşamalı çocuk bakici da neymiş icat çıkartmayin
10 YorumlaAy yerim :D Şimdi Erkek olsa belki tanıdık birine Ama kız olsa hayatta vermem Benim o :D
10 YorumlaBakıcı ne ya çocuğuma da bakmayacaksam niye doğuracağım
10 YorumlaKesinlikle emanet edemem neler duyuyoruz. Benden guvenilir kimse olamaz. Cocuguma kendim bakarim
10 Yorumlaasla etmem edenleri edebilenleride anlamıyorum annelik yeteri kadar bir meslektir..
10 YorumlaEtmezdim. Calismasi gereken kadinlar mümkünse dünyaya cocuk getirip onlara böyle bir zulüm yapmasin.
11 Yorumlakariyer ve maddiyat da cocugum icin. bu nedenle iyi bir bakiciya veririm
10 Yorumla
+1 yılbilmem çocuğum yok ama çocuğum kariyerden önemlidir
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖyle bir şey olsada ben baksam, parka götürsem karnını doyursam uyurken masal anlatsam uyurken o'nu izlesem
11 Yorumla
+1 yıletmem kanımdan olana bile guvenmezken bakıcıya guvenmem
10 Yorumlacalismam gerekiyorsa tabii ki emanet etmem gerekecek... dikkatli olurum bakici ararken
10 Yorumlacocugumu kendim yetistirmek kendim buyutmek isterim bakiciya guvenemem
10 Yorumla
+1 yılÇocuk annesinin kollarında büyüyüp, yetişmeli. İhtiyaç varsa anneanne ya da babaanne bakabilir sadece. Ama bakıcı durumuna tamamen karşıyım.
20 Yorumla
+1 yılBakıcıya falan guvenemem ya annem bakar ya kayınvalidem
10 Yorumla
+1 yılBen ayrı kalamam.. aşırı bağlı ve kıskanç olurum ayrıca ☺☺
10 Yorumlaçocuğa bakıcı şekil verecek, karakterinde etkisi çok olacak.
büyük risk bence.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen çocuğumu bakıcıya emanet edemem bakıcıya emanet edeceğime çalışmam daha iyi. Şu zamanda neler duyuyoruz ediyoruz.
10 YorumlaTabiki de bana göre çocuğumun her şeyini ben görmek isterim her anını
10 Yorumlaetmem okula baslayana kadar meslege ara verir ben bakarım
20 YorumlaAnnem severek yardımcı olur ondan başkasına güvenip bırakmam.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılben çalışmasam bile çocuğuma başka birinin bakmasını isterim hiç uğraşamam
20 YorumlaBu tatlılığı nasıl birisine emanet edebilirim kii , dayanamaaam
10 Yorumla
+1 yılÇocuğumun yanında olurum başkasının büyütmesini istemem
10 Yorumla
+1 yılYeri geldiğinde tabii ki emanet etmek gerekir
Ana okuluna göndermek de bir nevi bakıcıya teslim etmek değil mi?10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBakıcıya bırakmam, güvenmem. Görüyoruz şiddet uyguluyorlar. İçim rahat etmez
10 Yorumla
+1 yılçocuğumu asla elaleme emanet etmem para karşılığında olsa bile
10 Yorumla- Devamını Gör (67)
Devamını Gör(112)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Çocuklarınızı bakıcıya emanet edebilir misiniz? Yoksa çocuğumun yanında olmak kariyer ve maddiyattan daha önemli mi dersiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar