
Evlendiniz ve eşiniz asla çocuk sahibi olmak istemedigini söyledi. Bu durumda ne yapardınız? 👶👶
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈

Bu soru evlenmeden önce cevaplandırılmalı. Öteki türlü diyelim olmadı, her yolu denedik bir evlat sahibi olamadık. Yukarı Bak (UP) animasyon filmini seyredenler bilir. Gerçek aşk yarı yolda bırakılmaz. Bir can evlat ediniriz hadi o da eşim olmuş insanın içine sinmedi en azından bir evcil hayvan bakar, yuvamızı ayakta tutarız.
Sadece bir çocuğun sorumlulugunu ustlenmek istemediği icin boyle diyor
Bunların hepsi evlenmeden önce konuşulmalı. Ben bu konuda hassas bir adamım. Bir evladın cefası da olacak sefası da. O bizim parçamız. Canımızın tanesi. Hiç çocuk istemeyenler 1 kez anne olduğunda 2-3 kez daha olmak istiyor ha oluyor olamıyor o ayrı ama çok fazla böyle duyuyoruz. Annelik hormonları yoğun bir şekilde vücudu sardığında her şey değişiyor. Önemli olan önce kişinin kendisi, sonra eşine duyduğu güven&sevgi sonra da çevresi (annesi/kayınvalidesi) gibi etkenler kararı çok etkiliyor. Yani kısaca "Bir bebeğin sorumluluğunu alamam." demekle bence hiç bir şey bitmez.
Haklısın çocuk olmadan olmaz :)
Pamuk eller klavyeye değil dilekçe yazmaya gider. Birkaç gün sonra elinde boşanma celbi olur.
Hahahahah bak bu iyiydi 😂😂
Valla evlenmeden önce söylerdi ona göre evlenirdim eğer evlendikten sonraysa bıçaklar tehdit ederdim herhalde dfghjklş
olmaz öyle baştan söylücekti :D
tesekkurler :D :D
Rica ederim bebek 😄
Cevap
33Cevap
Gazozuna ilaç atarım o çocuğu yine yaparım
Ne diye evlendik ya turşu mu kuracaz
Tecavuze girer bu
Ne tecavüzü ya karım o benim
Başlık parası verip aldım 500 bin bide horoz
( hemide iri)
Hadi ordan ya =/
eğer bir hastalığı ya da eğitimi kariyer planlaması yoksa psikojik olarak Anne olmaya hazır hissetmiyorsa sadece kendi arzularıa keyfi düşünceler doğrultusunda hareket edip bunu fikir edindiye boşanmak zorunda kalırım. .
Çocuksuz olurmu? Biraz zaman tanırdım kendini hazır hissedince zaten o bana bu konuyu arar heralde. İnat olsun diye o zamanda ben istemem derdim heralde sanırsam galiba
Bu isteğini evlenmeden önce öğrenirsem evlenmem evlendikten sonra öğrenirsem ne yan yana yatarım ne aynı sofraya otururum taaki tamam diyene kadar ya da boşanalım diyene kadar
Bende istemiyorum ne güzel. Ama ben istersem o istemezse öyle bir kural yok evlilikte çocuk şart. Ama ben istemiyorum o ayrı
istemeyen maldır bence çocuk gibisi var mı yaa yerim
Çocuk için gerekli olan ver ve git hayatımdan derim.
Evlenmeden önce belli eder zaten fikrini. Ona göre evlenirim şahsen. Çünkü ben çocuk istiyorum
Zaten istemedikten sonr hamile kalsada aldırır napalım artık istemesini bekleriz :D
Hmm yani zaman tanırımır 1 2 sene sonra ikna etmeye çalışırım
evlılık bıyonden cogalmak aıle kurmaksa evlenende bunun bılıncınde evlenır cocuk sahıbı olmıcaksa evlenmesın bekarlıga devam
Valla öyle bir şey olacağını sanmıyorum. Benim kadar çocuk seven, baba olmak isteyen biriyle çocuk istemeyen birinin evlenmesi çok zor
Nedenini ogrenirdim ve ona ne kadar iyi bir baba olucagina inandirirdim
Cocuk ısteyen bırıysem bosanırım ama cocuk bende ıstemedıgım ıcın problem deıl 😄
Süper derim. Evlenceğim kız istemezse iyi olur sağlığım iyi. Ama sorumluluk istemiyorum
Hicbiseyy doğru zamanı beklerim hem maddi açıdan hemde manevi açıdan.
gider başkasından yapar kucağına verirdim nası olmuş beğendinmi derdim
bunları konuşmadıkmı ki bu saate kadar ben bu karıyı bakkalda gofret reonundanmı aldım acaba 😕😛 onu imzayı atmadan söyliycektin der seri üretime gecerdim 😂😅😅
Bu evlenmeden önce konuşulur zaten, istemezse ayrılırız.
çocuk parklarına götürürüm sürekli. oradaki mutlu aile tablosunu görünce ikna olur belki
Bana uyar çocukları sevsem de bakımı zor.
Hee oldu baska derdi varmiymis
Sıkıntı yok çocuk yapmayız bizde 😂
akıllı kadının hali başka derdim
bir tane olsun da kıyıda köşede 😂
Eşim olmazdıki zaten ;)
Çocuk evin neşesi olmalı o yuzden.
Çok katlananazdim eninde sonunda biterdi
Ben de istemiyorum ne güzel
İkna etmeye çalışırım
Kondom diye bişey var
Saygi duyarim karisyim ben.
Gelecekte elbet isteyecektir.
Ee ne diye evlendik diye sorarlar adama
Başkasından yapar kucağına verirdim. :/ :/
O zaman neye evlendin derim
olmazdık bizde bişey olmaz
Sebebini öğrenirim
Bir çocugun sorumlulugunu yüklenmek istemiyor diyelim
O zaman evlenmeden soylicekti sinirlenirim
Sorun yok benim için
Yapmayız bizde
Gebertirim onu 😂
tamam derim
harika
Sinirlenirim
şu an bişey demem
Boş ol boş ol defol
Yapmayız o zaman.
Yapmayız
Her kadın ister
ohh en sevdiğim
Kuma alırım üstüne
Bu görüşe ancak eksi verebilirim =/ Ciddi değilsin dimi
Değilim tabi boşanırım sonra başkasıyla evlenirim
Yok hala eksiyi hak ediyorsun =/ birde baskasini alacakmis =/
Çocuk önemli olmazsa anlarım durumuda istememek niye
Sorumluluk almak istemiyor diyelim
Bir doğuracak sadece sorumluluk onda mı bende bencilce düşünüyor evlilik bencilliği kaldırmaz aynı yere geldi
Öyle ama sonuçta bu bebegi buyutmek ve en guzel yerlere gelebilmesi sorumlulugu da anne ve baba da.
O tek başına almış kararı o zaman tek takılsın bana ihtiyacı yok zaten
Trip mi atacaksin kadina 😅😄
Ben trip atmam ayrılırım direk
Dogru ya =/
Hakediyor direk sildi bütün hayallerimi
Ay tamam ya git boşa kadını =/
Gene bekar kaldım :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar