2 yıllık evliyiz, 6 aylık bir oğlumuz var. Dün arabada bebeğin ıslak mendilini ararken torpidoda özel bir kliniğe ait bir zarf buldum. Açtığımda adeta beynimden vurulmuşa döndüm. Kocam, benden gizlice bebeğimizden sürüntü aldırıp babalık DNA testi yaptırmış. Sonuç %99,9 oranında baba uyumlu çıkmış. Sinir krizi geçirip kağıdı yüzüne fırlattım. Ama utanmadan,
"Annemler çocuk sarışın, sana benzemiyor diye sürekli konuşuyordu. İçimde şüphe kalmasın diye yaptırdım. Bak, benimmiş işte, kanıtlandı. Neden abartıyorsun?" dedi. Benim namusumu, iffetimi annesinin sözleriyle sorgulayıp,
benden gizli şekilde çocuğuma test yaptıran bu adama karşı duyduğum tiksinti geçmiyor. Beni bu kadar aşağılayan bir adamla hiçbir şey olmamış gibi aynı yatağa nasıl gireceğim?
"Annemler çocuk sarışın, sana benzemiyor diye sürekli konuşuyordu. İçimde şüphe kalmasın diye yaptırdım. Bak, benimmiş işte, kanıtlandı. Neden abartıyorsun?" dedi. Benim namusumu, iffetimi annesinin sözleriyle sorgulayıp,
benden gizli şekilde çocuğuma test yaptıran bu adama karşı duyduğum tiksinti geçmiyor. Beni bu kadar aşağılayan bir adamla hiçbir şey olmamış gibi aynı yatağa nasıl gireceğim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yaşadığın şoku ve kırgınlığı o kadar iyi anlıyorum ki. Eşinin sana duyduğu bu güvensizlik ve gizlice test yaptırması evliliğin temelini sarsar. Bir anne olarak böyle bir durumla karşılaşmak çok yıpratıcı. Kendine ve bebeğine değer vererek alacağın her kararda yanındayız. Unutma, "Annelik demek, kalp krizi geçirip ölsen bile, öbür dünyadan geri gelip 'Çocuklar iyi mi?' diye sormak demektir." 💖🤱