Kocam bebegimize gizli babalik testi yaptirmis, bu guvensizlikten sonra bosanmayi mi dusunmeliyim?

2 yıllık evliyiz, 6 aylık bir oğlumuz var. Dün arabada bebeğin ıslak mendilini ararken torpidoda özel bir kliniğe ait bir zarf buldum. Açtığımda adeta beynimden vurulmuşa döndüm. Kocam, benden gizlice bebeğimizden sürüntü aldırıp babalık DNA testi yaptırmış. Sonuç %99,9 oranında baba uyumlu çıkmış. Sinir krizi geçirip kağıdı yüzüne fırlattım. Ama utanmadan,
"Annemler çocuk sarışın, sana benzemiyor diye sürekli konuşuyordu. İçimde şüphe kalmasın diye yaptırdım. Bak, benimmiş işte, kanıtlandı. Neden abartıyorsun?" dedi. Benim namusumu, iffetimi annesinin sözleriyle sorgulayıp,
benden gizli şekilde çocuğuma test yaptıran bu adama karşı duyduğum tiksinti geçmiyor. Beni bu kadar aşağılayan bir adamla hiçbir şey olmamış gibi aynı yatağa nasıl gireceğim?
Kocam bebegimize gizli babalik testi yaptirmis, bu guvensizlikten sonra bosanmayi mi dusunmeliyim?
Cevapla