Merak ediyorum hala çocuğum olur mu, olur diye düşünüyorum ama keşke olmasa?

Yaşım 40 üstü biraz.. Hayatımda uzun süredir biri yok ama olsaydı şu an, korunmaya gerek kalmadan aks yapılır mı, nasıl olsa artık çocuğum olmaz diyebilir miyim? Yoksa yine baş belası korunma yöntemi şart mı olurdu 😂 çok merak ettim var mı fikriniz?

Güncellemeler
1 gü
Çocuğa karşıyım asla olmamalı. Neyseki kimse yok rahatım ama yine de acaba mi dedim
Merak ediyorum hala çocuğum olur mu, olur diye düşünüyorum ama keşke olmasa?
Cevapla