Annem 1 yıl önce vefat etti, 60 yaşındaydı. Evde ben kapıyı örterken sadece karnı ağrıyordu, yemeğini yesin diye hazırladım, dışarıya çıktım ve annemin öldüğünü öğrendim. Kabızlık ve karın ağrısı vardı, lavman yaptık ama annem ertesi gün öldü. Dayılarım annemin kabızlıktan öldüğünü söyledi, 1 hafta önce bizi suçlar gibilerdi ama hastaneye götürsek yine lavman yapılacaktı, keşke götürseydik. Bazen annemin öldüğünü unutup hayatıma devam ediyorum, sonra aklıma annem geliyor, ağlıyorum, pişman oluyorum. Annem de yanımızda olsaydı. Babama kızıyorum ama onun da emeği var üstümüzde. Annem ölünce evlilik planı yapmaya başladı, 1 hafta olmuşken öğrendim, 6 ay sonra evlendi. Kadın babamı ezdi, 3 hafta sonra boşanmaya karar verdiler. Ben karşı çıktıkça kötü oldum, babamın evlenmesine kinlendim, o da mutlu olamadı. Hâlâ evlilik planı yapıyor ama boşanamadı ki, ona çok kızıyorum böyle davrandığı için ama ölürse vicdan azabı çekmek istemiyorum, yine de kırmamaya çalışıyorum.
5 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer