Engelli bebeğimden nefret ediyorum, suçluluk ve çaresizlik hissiyle nasıl başa çıkabilirim?

Herkesin sağlıklı güzel çocuğu varken ben insana benzeyen bir et kütlesiyle uğraşıyorum. 2 buçuk yaşında oturmuyor, emeklemiyor, konuşmuyor, asla yürümeyecek. Bakıma muhtaç olacak

Başkalarının çocuğuyla parka gitmesi, çocuğun onlarla iletişimi, birlikte parka gidebilmeleri, okuldan el ele dönmeleri, mezuniyeti, evliliği, torunu, bunların hiçbirini tadamayacağım

Herkesin sağlıklı çocuğu varken bana reva görülen işte bu

Engelli bebeğimden nefret ediyorum, suçluluk ve çaresizlik hissiyle nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla