3 gündür eren diye bir çocukla konuşuyorum. Çocuk aşırı derecede iyi biri ama ben çok korkuyorum mutsuz olmaktan. bu normal mi?

3 gündür eren diye bir çocukla konuşuyorum. Çocuk aşırı derecede iyi biri ama ben çok korkuyorum mutsuz olmaktan. bu normal mi?
Cevapla