Elleriyle uyandırıyor kendini diye yapıyoruz ama hiç içim rahat etmiyor, sanki içi rahat değil gibi geliyor
1 gü
Cevap
7Cevap
Yapmayınca uyumuyor şu an onunla uğraşıyoruz moro refleksini engelleyip kendini güvende hissetsin diye
Yav ama cidden sıkış tepiş içim içimi yiyor bide yüzünü çizmiş bizimki onada ayrı üzüldüm
Bizimki de öyle normaldir ya kaç günlük sizinki
32 sizinki kaç günlük
Bizimki de 29
Neredeyse aynı zaman güzel tesadüf oldu 😂
Sağlıkla huzurla mutlulukla büyüsünler 🧿
Amin inşallah tek mi bakıyosun yoksa eşin yardımcı oluyor mu
Evet aynı desek yeridir anneye destek ol hep 👍
Hep oluyorum elimden gelenin fazlasını yapıyorum
Tek bakılır mı bu soru hiç yok gibi yapayım 😅😅😅
Kimle bakıyosun peki annen mi eşin mi öyle sorayım 😂
Karışık
Sizde nasıl
Geceleri annesi gündüzleri de ben bakıyorum geçen hafta izin aldım yorucu oluyor diye geceleri de uyuyamıyorum çocuk olunca feleğmiz şaştı nerelisiniz bu arada
Kanka git uyu o zaman sabaha mesai sendeymiş 😅 felek şaşma bizde de mevcut
Yok be yarın pazar tatil devlet memuruyum ben 😅
Sohbet muhabbet ediyoruz işte sorularıma cevap vermedin 😅
Kundak şaşırtıcı derecede bebeklere iyi geliyor ağlamayı zırlamayı anında kesiyor
Ama benim içim rahat etmiyor 😅
Bişi olmaz rahat ol rahatsız olsa ağlar zaten
Doğru haklısın aslında her olayın çıkış noktası ağlamıyorsa okey 👍
Ee o zaman dürüm yap gitsin
Bebeğim yok ama biz de çocuklara yapıyorduk, kardeşime ve ailede gördüğüm diğer bebeklerde durum bu şekildeydi
Sıkışık duruyor görmüşsündür 😅
Tutması daha kolay oluyor pratik 😂 sanki bezelye tutuyor gibi
Ahahahah dürümde denebilir
Sıkı yapmazsan bir zararı olmaz
Hiç sıkı yapar mıyım 😅 arada kendini kurtarıyor bile hatta
O zaman problem yok. Kundak olunca daha huzurlu uyuyorlar
Yapıyoruz da çözüyor.
E bebekte direk cırt cırtlı satılıyor al çok rahat bende bilmiyordum eşim almıştı doğumdan önce
Bilmiyorum bakmıyorum ben anası babası alsın 😂
Hediye al götür dua alırsın 😅
Ben ona aldıklarımla herhalde cennette 850 yılı garantiledim 😂
Dayı veya amca mısın 😅
Dayı 😂 Yeni oldum sayılır ahhsh 😂
Benim oğlumunda dayısı var çok severiz 🫠💙🧿
Dayı sevmeyen de ne bileyim 😂
O benim doğurmadığım ilk oğlum 😁
Tabiki kundaksız uyumuyor ki
Yok be gevti
hayır..
Uyanmıyor mu refleksten
Kundağı devam ettir şu an kaç aylık
1 ay 🧿💙
Ayhhh yerimmm onu kundakla devam 6 aya kadar
Kalça ları falan bacakları sikinolsun hamurumsu kalır sonra
Pardon klavye yanlış yazdi
bebegimiz yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Bebeğinin elleriyle kendini uyandırması çok sık yaşanan bir durum, Moro refleksi yüzünden oluyor. Kundak bu konuda gerçekten çok yardımcı. Eğer içini rahatsız ediyorsa, belki daha gevşek veya kundak battaniyeleri gibi alternatifler deneyebilirsin. Önemli olan bebeğinin ve senin konforun. 🥰👶
Unutma, anneliğin reçetesi yoktur, bol bol içgüdü ve deneme vardır.