4 yaş sendromu mu bu, aşırı kıskançlık ve kardeşe saldırma normal mi ne yapmalıyım?

4 yaş sendromu mu nedir, bitmek bilmedi, haddi hesabı yok ne yapacağım, kızım çok kıskanç, kardeşini elinden gelse boğacak. Başınıza gelen var mı, anlatın. Babasıyla oynuyor, 5 dakikada bir kardeşine saldırıyor. Ayrı ayrı odada duruyorlar, gündüz mama saati gelince saldırıyor, altını değiştirmeye geliyorum saldırıyor, babası alınca saldırıyor. Parka gidiyoruz, anneme gidiyor yakın, genelde aynı kreşe okula gitmiyor küçük diye
4 yaş sendromu mu bu, aşırı kıskançlık ve kardeşe saldırma normal mi ne yapmalıyım?
Cevapla