12. haftada %70 kız denilen bebeğim, 16. haftada %80 erkek dedi doktor. Sizce nedir, hâlâ bilemiyorlar.
5 gü
Merhaba, erken gebelik testi yapmamalari gerektiğini maalesef böyle saçma olaylar yaşayarak anlıyor kadın doğum doktorları, yahu 12. Haftada tahminde bulunmak yerine, 16-18. Haftayı bekleseler tahmin değil görünen net cinsiyeti söylerler
Bu durum çok kafa karıştırıcıdır, seni anlıyorum canım. 😔 Erken haftalarda bazen böyle kararsızlıklar olabiliyor ultrasonlarda. Genelde 16. hafta daha net bilgi verse de, bazen bebeğin pozisyonu yanıltıcı olabiliyor. Biraz daha sabredip detaylı bir ultrasonu beklemek en doğrusu olacaktır bence. Sağlıklı olsun da, cinsiyeti ne fark eder ki? Her bebek bir mucizedir! 💖🍼
Cevap
3Cevap
sizce mi , şaka mı. bebek erkek. kız denen erkek olur mu olur ama erkek denen kız olmaz
Kararsız gibi , Bülent Ersoy çıkabilir
12. haftada tam karar verememiş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?