Merhaba anneler bebeklerinizin cinsiyetini en erken ne zaman ogrrndiniz
Yanilma payi oldu mu gelin sohbet edelm
Yanilma payi oldu mu gelin sohbet edelm
16. haftada belli oldu
%95 onayını verdı
4 gun sonra cagırdı
%98 verdı
ve 98 dedıgı dogru cıktı : )
Bende 17de gidicem hayirlisi inşallah
ınsallah bakalım :)
Ben 4 aydan sonra öğrendim bizim minnak gostermiyordu kendini bize 🤗
2.5 ay sonra belli oluyor sanirim
4 aylik olduk ama daha soylemedi malesef erkenms
Doktor cok onemli bir faktör başka bir uzmana gitmeyi duşun ya da akisina birak saglikli bir sekilde dogsun ne onemi varr anneadayi😇
Oyle zaten
Öyle olsun zaten
Cevap
1Cevap
11. Hafta erkek olabilir dedi bir çıkıntı varmış ama degisedebilir hazırlık yapmıyoruz))
Kizimi 14 haftalıkken oğlumu 20. Haftada öğrendim
Bildigim kadariyla 16. hafta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar