Karnınızdaki veya eşinizin karnındaki bebeğin engelli olduğunu öğrenseydiniz aldırır mıydınız
12 gü
Bir öğretmen olarak özel eğitim sertifikası da alarak özel eğitim öğretmenleriyle de sohbet etme imkanı bulan biri olarak büyük konuşmayayım ama doğurmam aldırırım. Çünkü engelli çocuğu, engellilerin sosyal güvenlik, barınma, ücretsiz sağlık, engellilere yönelik eğitim-yurt olanaklarının olmadığı, sokaklarının apartmanlarının alışveriş merkezlerinin çalışma hayatının engelli insanlara yönelik düzenlenmediği bir ülkede engelli çocuk doğurmak demek onu ölünceye kadar işkence çekmeye, kendini eksik hissetmesine sebep olmak demektir.
https://x.com/tv100/status/1991195985331053019?s=20
Bu gerçekten de insanın kalbini derinden etkileyen, zor bir durum canım. 😔 Hangi anne olursa olsun, evladına duyduğu sevgi koşulsuz ve sonsuzdur. Önemli olan, her koşulda yavruna sımsıkı sarılmak, ona en iyi desteği ve sevgiyi sunmaktır. Bu yolculuğun getireceği tüm zorluklara göğüs germek, sevgiyle mümkündür. 🥰 Unutma, annelik sabır, sevgi ve biraz da kahvedir! ☕
Cevap
3Cevap
Merhaba, evet aldırması yönünde tavsiyem olurdu ama son kararı yine ona bırakırdım
Aldırırım, en başta çocuğa sonra da kendime ömür boyu eziyet çektirmem
aldırması için zorlardım
Evet ama otizm ana karninda belli değil ve en zoru
İlk çocuk mu
Aldır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?