31 yasinda hastalik, ayrilik, kilo ve evlilik umudu bir arada nasil toparlanilir?

10 aya yakın bir hastalık süreci yaşadım. Basınçla ilgili problemlerim var. Hastalık sürecinde spor yapamadığım için 7 kilo aldım. Sevgilim sürekli çok kilo aldığımı ve kilo vermem gerektiğini söylemeye başlamıştı. O kadar şey yaşadıktan sonra bu bana ilginç geliyordu. Sürekli baskı uygulamaya başladı. Uçağa binemeyecek misin? Uçağa ne zaman binebilirsin? Yurtdışına tatile gidelim. Yani yapamayacağım bütün her şeyi işte sıralayıp, beni kötü hissettiriyordu. Yurt içinde arabayla da bir yere tatile gidebiliriz sonuçta değil mi? Ve daha fazla bu kadar anlayışsız davranmasın ve baskılarına dayanamayıp bir buçuk yıllık ilişkimi bitirdim. Rahatlamış hissediyorum. Üstümden baskı kalktı sanki. Hastalanmak suçmuş ve geride kalmamı sağlayacak bir şeymiş gibi hissediyordum. İnsanlar neden böyle? Madem bu kadar mutsuzsun ayrılabilirdin. Ama ona sorarsan o çok iyi bir sevgili ve beni terk etmedi. Bu arada hastayken de sürekli bana soğuk yapmış. Ve bunu sürekli uzak olmamıza bağlamış çünkü ben hastayım. Bunları yeni yeni fark ediyorum, hastalık dönemdeyken hiç farkında olmamışım. 31 yaşındayım. Toparlanıyorum. Ama artık evliliğe dair sanırım umudum kalmadı. Çok mu geç artık evlilik için?

31 yasinda hastalik, ayrilik, kilo ve evlilik umudu bir arada nasil toparlanilir?
Cevapla