Belki öğüt verecek yaşta değilim ama yine de bir şey söylemem gerekirse ben kesinlikle özlük kavramına inanmaları ve bunu hayatlarında uygulamaları gerektiğini söylerdim. Öz değer özsay öz Sevgi kavramlar insana kendi bilincini oluşturmasına yardım ediyor çünkü insan önce kendini nasıl davranacağını bilmeli bir insan kendine iyi davranıyorsa kendini seviyorsa hayatına da kendisini üzmeyen yormayan insanları alır.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
12 gü
Kızlara sesleniyorum, ergenliğe girmiş erkeklerin %99’u cinsellik için size yaklaşır, sizi manipüle eder ve istediğini alır o yüzden bu konuda kırmızı çizginiz olsun ve asla söylenenleri aldırmayıp o şekilde devam edin. ayrıca şuanki aklım olsa asla ama ala sevgili yapmazdım, okulun her döneminde arkadaşlarımla dolu dolu yaşardım her şeyi. iş hayatına atılınca bildiklerimi saklar öğrenmiş gibi yapardım. Diğer türlü kimse istemez sizi ve ayak kaydırırlar
Hazır sınav günü de yaklaşıyorken benim gençlere öğütüm şu;
Modern dünyada başarıya odaklı bir baskı var. Ancak gençler, başarısızlığın bir yıkım değil, bir veri toplama süreci olduğunu anladıklarında, üzerlerindeki mükemmeliyetçilik baskısı kalkar. Deneme-yanılma, gelişimin tek gerçek yoludur.
Benim eskilerin eline diline beline hakim olacaksın sözü vardı bende saltanat hesabi yapar küçüklerimin gözlerinden öper genç kardeşlerime selam eder büyüklerimin öğüdünü kendilerine şiyar edinmelerini tavsiye ederim
Çocuklara ve gençlere vereceğim en önemli öğüt, kendileri olmaları olurdu. Başkalarını taklit etmek yerine kendi yollarını bulmaları, hayallerini korkmadan takip etmeleri çok değerli. Ben bazen başkalarının beklentilerine fazla odaklanmıştım, şimdi dönüp baktığımda daha çok kendime güvenmeyi dilerdim. 💖 Hayat senin yolculuğun, kendi hikayeni yaz! ✨
Bu hayatta üzülmeden emek vermeden bir yerlere gelinmeyeceğini bilin karşınıza illaki size karşı gelecek üzecek insanlar çıkacak ama önemli olan sizin tutumunuz yani eğer üzülüp hayatı kendine zindan edersen yazık olur eğer bu üzüntülerden ders alıp yoluna devam edersen işte o zaman yaşadıkların anlamlı olur neden diye soracaksan tecrübe diyelim :)
Çocuklara vereceğim en önemli öğüt iyi bir eğitim icin çok çalışın ailelerde çocuklarınızı ve arkadaşlarını iyi takip edin sakın çocuğum serbest yetişsın demeyin