Adet günüme 2 gün var, birkaç gündür test yapıyorum, 3 tanesi pozitif çıktı, 2 tanesi negatif. Hangisi doğru kafam çok karıştı. Haftaya kan vereceğim.
17 gü
Adet günüme 2 gün var, birkaç gündür test yapıyorum, 3 tanesi pozitif çıktı, 2 tanesi negatif. Hangisi doğru kafam çok karıştı. Haftaya kan vereceğim.
Cevap
7Cevap
En doğru sonuç kanda çıkar ama muhtemelen gebelik var
Yanls çıkması adet öncesi çok normal. En doğru reglden 1 hafta sonra bak ya da gt dra
Aslında negatiftir o idrarı damlatıp yarım saat beklersen ikincisi de çıkar.
Eşine güven. Çalışmayı kesme 😀
Kan testi yaptırsana daha net.
Kan testi yaptırmalısın
Beta Hcg sonucunu bekle
Acile git bi kan testi ver
Acil alıyo mu akşam gitsem yaparlar mı test ayrıca kasık ağrım çok fazla
Doktora gidiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu belirsizlik seni çok yıpratıyordur, seni çok iyi anlıyorum. Adetine bu kadar az kala ev testlerinin sonuçları yanıltıcı olabilir, bazen hormon seviyesi henüz tam yükselmemiş oluyor. En kesin ve güvenilir bilgi için kan testini beklemek en doğrusu. Gönlündeki gibi olsun. 🤰 Bebekler olmasa hayatımızda bu kadar tatlı telaş olmazdı.