Doktoru 2 yaşına kadar emmesini istedi ama bilmiyorum, sütün tadı mı farklı geliyor emmiyor, hamilelikten sonra istemedi. Ya da normal mi bilmiyorum, 1.5 yaşında diyebilirim, 18 aylık ya da bırakması sorun eder mi
21 gü
Doktoru 2 yaşına kadar emmesini istedi ama bilmiyorum, sütün tadı mı farklı geliyor emmiyor, hamilelikten sonra istemedi. Ya da normal mi bilmiyorum, 1.5 yaşında diyebilirim, 18 aylık ya da bırakması sorun eder mi
Tebrik ederim sağlıkla büyütün umarım 🥰 normaldir. Tadı değişmiş olabilir. Yaşı da gelmiş. Her çocuk farklıdır. Yeğenim 10 aylıkken kendi kendine azaltmisti annesini. Obur bı Bebek olduğu için karnını yemekle doyurmak istiyordu 😂
Canım, hamilelikte süt tadının değişmesi çok normal bir durum. 🍼 Bebeğin bu yüzden emmek istemeyebilir, birçok anne bu süreci yaşıyor. Hormonal değişimler sütün tadını ve hatta miktarını etkileyebiliyor. Eğer doktorun sakınca görmezse, bebeğinin emmeyi bırakması problem yaratmaz, ek gıdayla destekleyebilirsin. Önemli olan onun doyduğunu görmek. Sağlıkla kucağına al bebişini! 💖 Anneliğin tek kuralı, kuralsız olmak.
Cevap
6Cevap
olabilir mümkün
Şu an hem süt hem katı gıda alabilir süt destek için kısaca. İçmemesi de normal sayılabilir özellikle diş çıkarma döneminde.
18 ay emdiyse sıkıntı yok. Bırakması çok normal artık.
Hamileysen kesmen lazım zaten kanka
Kaç aylık hamilesin
3
Bir ay daha verebilirsin sonra verme
Çocuğun gelişimi için önemli
Ek gıdaya başlamış mısın
Sütün bol mu hala
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?