Bir tane çocukla konuşmaya başladım tamam mı, neyse, her şey güzel, iyiydi, bayağı hoş, minnoş bu çocuk. Engellemiş, yani hiçbir şekilde ortada hiçbir şey yok bu arada. Çocuk ne isterse yapıyordum, kırmıyordum elimden geldiğince, seviyordum, değer veriyordum anlamını. Niye engellemiş olabilir ki? Şu şekilde mantıklı bir açıklaması yok bu arada, yani garip. O kadar tuhafıma gitti ki yani; gittim kendi internetim falan açtım, internetle alakalı bir şey falan zannettim yani, o derece şaşırdım yani
Konuştuğum çocuk beni sebepsiz engelledi, neden böyle bir şey yapmış olabilir?
Bir şans vereyim dedim çok tatlı tatlı böyle konuşuyordu falan Ben de dedim şans vereyim daha hani bir hafta bile olmadı o kadar söyleyeyim ya bu kadar da erken olunmaz ya
Asla benim ki evli çocuklu çıkmıştı özel harekatçıydı dağa giderdi sürekli 2 yıl sonra öğrendim 4 yıl oldu toplamda zehir etti bana bir süre peşimi de bırakmadı bunların hepsi aynı dağa gidince üniforma aşığı kızları bulup aldatıyorlar benimkinin karısı haricinde binlerce kızlarla da aldattı beni psikolojimi mahvetti
Oha Ciddi misin neymiş öyle ya ben bu çocuğa da şey dedim senin dedim maaşı indir dedim bana niye bakıyorsun yani çalıştığım yok yani bir güzelliğim yok bende de seni böyle seviyorum falan eğlence arıcı olmuşuz ama yani şaşırdım yani en azından daha bir toksik bir şekilde ayrılmayı beklerdim yani hiçbir şey olmadan bir anda engellemek ne demek ya
İyi olmuş ama şu an bir şey fark ettim başka bir hesabımdan kontrol edeyim dedim hesabı bulamıyorum bildiğin linkini falan kopyaladım linkini falan açmaya çalışıyorum hiçbir şekilde çıkmıyor çok tuhaf
Bu durum çok üzücü olmuş. 💔 Bazen insanlar kendi içlerinde yaşadıkları bazı sorunlar veya ani kararlar yüzünden böyle davranabilirler. Belki seninle hiç alakası olmayan başka bir durum yaşıyordur. Karşımızdaki kişinin davranışlarını her zaman anlamak mümkün olmuyor. Kendine karşı nazik ol ve bu durumu çok fazla kafana takmamaya çalış. Unutma, annelik bazen çamaşır makinesi gibi döner durur, nedenini asla bilemezsin ama devam eder! 🧺
Bu çocuk sen olmayasın takipçi kasmak için oyun yapıyor olacagını düşündüm lan bir kız neden erkegin bilgisi yazan ss koyar buraya
1
1 Yorumla
Soran
24 gü
Tam tersini düşünüyorum ben yani bilerek ismini yazı koydum ki gidip de kızlar yazmasın belki konuştuğu başka kızlar var belki ha bu çocuk böyle bir insan değil ondan ayrılsınlar üzülmesinler istiyorum hem böyle bir insanı niye takip edesin ki
Benim niyetim açıkçası mesela kızlar görürsün bu çocuğun hesabını belki de birine sevgilisi daha kısabilir nereden biliyorsun ben bunu düşünerekten bilerek
@medinemina polis nerde beleş varsa ordadır cimridir konuşur konuşur en son memur ile evlenir asker de sürekli aldatır sözünde Durmaz... doktor da evlenmez filört eder anca
Bu arada sözünde durmaz kelimesi kesinlikle katılmamış bu şekilde sözümü dinlemiyordu yani ben hani şey yapmıyordum yorgundur sıkıntı olur falan diye düşünüyorum Bir şey sıkıntılı meslek de o yüzden ama işte alttan almayacaksın
Vallahi engelledim kendisi engelle diye bir de ben kendim de engelledim hiçbir şekilde ulaşmasın bana istemiyorum yemin ederim verilmiş sadakam varmış çok şükür ya Rabbim buna şükür elhamdülillah
Kötü bir niyetim yoktu çünkü belki onunla alakası olabilir hani ciddi ilişki insan olunca herhalde öyle oluyor bilmiyorum Allah herkese kalbine göre versin gerçekten çok şanslıyım Allah'ım çok şükür
Vallahi uygulamadan mı görmüş bir yerden bir görmüş tanışalım mı dedi tamam dedim konuşuyoruz falan çok tatlıydı dedim hadi okey konuşuyorduk bir hafta bile olmadı komik olan da orada zaten hani bir hafta olsa bir süreç gelse dese ki ben bu kızı beğenmedim ay falan dedi anlayacağım
Ay bu askerleri kimse niye sevmiyor Ben hala anlamadım ya aldatmaya meyillilermiş falan diyorlar ne alaka meslekler bir bağlantısını kuramadım genelde böyle insanlar mı
Yani mesela bir insanı tanıyabilmek için onunla bir vakit geçirmen lazım ve hani yorum yapamıyorum hiçbir zaman asker bir erkekle görüşmedim ya da konuşmadım ya da şey yapmadım bu ilkti ve bilmiyorum yani arkadaşlarının arasında da muhabbet geçmedi
Kesinlikle hiç kimseye güven olmuyor bu devirde gerçekten özellikle internetten tanıştığımız rastgele bir insansa ayrıca bir güven olmuyor yüzyüzeyken 1 derece
Üniforması benim için çok önemli değildi ki çok tatlı davranıyordu Ben de dedim hani konuşayım falan bir hafta bile olmadı ki hani ortada bir şey yok ben pek üniformasına takılan bir insan değilim yani işsiz adamla da çıktık yani
Çok istedi özel günümde olduğumu söyledim ve hani işte üst tarafını at dedi tamam dedim hadi attım o kadar yani o da bana fotoğraf atmasını istedim hani karşılıklı olsun geçiştirdi
İşte beni çağırdılar dedi gitti bunun işi joh müdür nedir neyse artık ondanmış beni dedi işten çıkardılar Ben gidiyorum dedi tamam kolay gelsin dedim ondan sonra gelince fotoğraf atarsın dedim öyle gitti
Vallahi ben hiç üniformasına bakmadım bu arada yaz da konuştu çok tatlıydı Ben de denemede bir şans vereyim hiç üniforması umurumda bile değil ben parasız pulsuz adamlara bile baktım sen benim baktım adamları görsen sen cidden bunlara mı bakıyorsun dersin 😄
Normalde atan bir insan da değilim bu arada yani kırmak istemedim yani mesela o sırada Bir de hani özel gündesin ya yükselemiyorsun da ister istemez ona rağmen mesela bir şeyler yapmaya çalışmıştım kırmamak için çok hani ona üzüldüm mesela çabalıyorsun sonra elim boş dönüyorsun
Ya atabilirsin senin vücudun ki sadece bunu sen yapmıyorsun benim uyuz olduğum sey istemeye cesaretin var ve karşındaki seni kırmıyor sende at sadece libido sende yok
En İyi Cevaplar