Konuştuğum çocuk beni sebepsiz engelledi, neden böyle bir şey yapmış olabilir?

Bir tane çocukla konuşmaya başladım tamam mı, neyse, her şey güzel, iyiydi, bayağı hoş, minnoş bu çocuk. Engellemiş, yani hiçbir şekilde ortada hiçbir şey yok bu arada. Çocuk ne isterse yapıyordum, kırmıyordum elimden geldiğince, seviyordum, değer veriyordum anlamını. Niye engellemiş olabilir ki? Şu şekilde mantıklı bir açıklaması yok bu arada, yani garip. O kadar tuhafıma gitti ki yani; gittim kendi internetim falan açtım, internetle alakalı bir şey falan zannettim yani, o derece şaşırdım yani
Konuştuğum çocuk beni sebepsiz engelledi, neden böyle bir şey yapmış olabilir?
Konuştuğum çocuk beni sebepsiz engelledi, neden böyle bir şey yapmış olabilir?
Cevapla