Toplu taşımada küçük çocuklar ayrı koltukta mı oturmalı, yoksa ebeveyn kucağında mı gitmeli?

“Biz küçükken annelerimiz toplu taşımada bizi kucağına alırdı. Şimdi, ücret vermeyen çocukların ayrı koltukta oturtulması bana biraz düşüncesiz geliyor.” “Sizce toplu taşımada küçük çocuklar ayrı koltukta mı oturmalı, yoksa ebeveyn kucağında mı gitmeli?”
Toplu taşımada küçük çocuklar ayrı koltukta mı oturmalı, yoksa ebeveyn kucağında mı gitmeli?
Cevapla