Kızıma bayramlık alamadım, bu suçluluk ve üzüntü duygusuyla nasıl başa çıkabilirim?

Onun da mutlu olup diğer çocuklar gibi sevinmesini isterdim ama hayat herkese aynı şansı sunmuyor :(

Kızıma bayramlık alamadım, bu suçluluk ve üzüntü duygusuyla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla