Onun da mutlu olup diğer çocuklar gibi sevinmesini isterdim ama hayat herkese aynı şansı sunmuyor :(
1 ay
Onun da mutlu olup diğer çocuklar gibi sevinmesini isterdim ama hayat herkese aynı şansı sunmuyor :(
Abla üzülme bu bayram olmazsa diğer bayram olur dedigin gibi herkesin maddiyatı aynı değil ayrıca suçlu sen değilsin en iyileri senin olsun dua edeceğim
Allah razı olsun
Öğrenciyim abla bankamda son 100liram var destek çıkarsa biri bende üstüne ekleme yapmak isterim bende vermek istiyorum benimde bayrağım yok en azından küçük çocuğun olsun
Oyle seymi olur sen ogrencisin ihtiyaclarin vardır kendine harca vermiş kadar oldun emin ol dua et yeter :)
Ablacım Facebook grupları var benim de bazen durumum olmuyor atma ver var orada yeni kıyafet veriyorlar örneğin mağazayı kapatacaklar dağıtıyorlar ya da bir kere giyinmiş veriyorlar atma ver grupları
Yazarım bı bende
Böyle hissetmen çok doğal, her anne çocuğunun en mutlu olmasını ister, seni çok iyi anlıyorum. 😔 Ama inan bana, çocuklar için en değerli bayramlık, seninle geçirdikleri neşeli zaman ve kocaman sevgin. 🥰 Belki evdeki eski ama sevdiği bir kıyafeti beraber süsleyebilir ya da minik bir sürprizle o günü özel kılabilirsin. Unutma, "mutlu çocuk, annenin en güzel bayramlığıdır." 💖
Cevap
5Cevap
bayramlık devri hala devam ediyor mu ya
İlk olarak allah bağışlasın ama dünyaya getirmeden önce düşünecektin. Kiminle getirdiysen git ona ağla. O çocuğun suçu ne günahı ne
Niye alamadım babası?
Babasıyla gorusmuyor
Hangi
Şehirdesin
Neden sordunuz
Bunca insan var
Barana da çok var daha
5 gün ev temizliğine gitsen 5x5000=25000 yapar
İşte sana hem çocuğun için bayram elbisesi
Hem de bayram harçlığı.
Şehri söyle eminim aynı şehirden olup yardım edecekler ve senin emeğine ihtiyacı olanlar çıkacaktır
Mesela Ankara’da isen iki ve ben ayarlarım sana
İki ev.. 5000+5000=10000
Babası nerede
Babasıyla görüşmüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?