Tüplerimi aldırmak ya da bağlatmak istiyorum çok pişman olur muyum ki?

Çocuk istemiyorum çünkü. Ayrılmış olsak çocukla kalacağım öyle. Sıkıntı yaa
Güncellemeler
1 ay
Hem belki beni sevmicek çocuğum ya da kötü biri olcak bana sıkıntılar yasatcak😂
Güncellemeler
1 ay
Pişman olmam yaa. Canım kısır olmak istiyor 😂
Tüplerimi aldırmak ya da bağlatmak istiyorum çok pişman olur muyum ki?
Cevapla