Çalışmayan, miskin, heyecan yaratmayan erkekten ilişki çıkar mı sizce?

Bu çocukla biz konuşmaya başlayalı iki ay oldu ama sürekli değildi konuşma ve en sonunda buluştuk bir hafta önce çocuk çalışmıyor 7 aydır filan köy gibi yerde yaşıyormuş neyse işte ilk buluşmada bir şeyler ısmarladı falan sonra mesajda da devam ediyoruz ama sarmıyor muhabbet hep aynı terane ve dedim böyle olacaksa konuşmayalım falan işte yok diyor zorla konuşmuyorum ki senle işte sen istiyorsun zamanın olmuyor dışarıda gezmeye akşamları hep bahane ya çok miskin bir tip sizce bundan olur mu ki?
Çalışmayan, miskin, heyecan yaratmayan erkekten ilişki çıkar mı sizce?
Cevapla